Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (2 654)
Értékelések szűrése
2 654 találat
Utazók osztályozásai
628
1 072
621
187
146
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
628
1 072
621
187
146
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
190195 a(z) 2 654 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. március 14.

Nagyon jól èreztük magunkat, a személyet is kedves segitőkész volt! Tiszta volt a szoba, a fürdőszoba is, kényelmes volt az ágy és a kilátás is fantasztikus volt! Ajánljuk mindenkinek! Legközelebb is itt szállunk meg! Köszönjük!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. március
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: alukacs
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 16.

Kedves Alukacs,

Elsőként engedje meg, hogy kifejezzük köszönetünket Önnek, amiért időt szánt arra, hogy megossza szállodánkkal kapcsolatos véleményét a Tripadvisor olvasóival.

Nagyon boldog vagyok, hogy ennyire jól érezte magát a rövid tartózkodása alkalmával a Danubius Hotel Arena-ban, őszintén remélem, hogy a jövőben ismét lesz alkalmunk Önt elszállásolni, akár egy hosszabb időtartamra is, biztos lehet benne, hogy mindig ugyanezzel a magas, kiemelkedő színvonallal fogjuk várni, minden tekintetben. Különösen jól eső érzéssel töltött el, hogy teljes mértékben meg volt elégedve a kényelmes szobával, amelyben megszállt, és a kedves, segítőkész személyzetünkkel.

Remélem, ezt leszámítva élményekkel teli budapesti kikapcsolódást tudhatnak maguk mögött, és legközelebb ismét vendégeinkként köszönthetjük Önöket.

Üdvözlettel,
Balogh András
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 5.

Sajnos a parkolás nehézkes és költséges. A szoba és a fürdőszoba kialakítása kényelmes. Az ágyak viszont könnyen gurulnak, akkor is ha nem kellene. A vízmelegítő be volt készítve, de sem tea sem kávé nem volt hozzá. ??

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: jbalog270935
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Front Office & Quality Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 8.

Kedves jbalog270935,

Köszönjük, hogy a Danubius Hotel Arena szállodát választotta legutóbbi budapesti tartózkodása alkalmával.

Hálásak vagyunk pozitív visszajelzéséért a szoba kényelmére vonatkozóan, bár sajnálattal olvasom, hogy az ággyal nem voltak teljes mértékben megelégedve.
Továbbá, sajnálom, hogy hiányolták a kávé-és tea bekészítést a szobában. Ezúton engedje meg, hogy felhívjam figyelmét, automatikusan nem készítjük be, ám kérésükre perceken belül felvisszük a szobába a kívánt típusú és mennyiségű hozzávalókat.
A parkolással kapcsolatban pedig, elnézését kérem bárminemű kellemetlenség miatt. Mindazonáltal, szeretném tájékoztatni, hogy ahogyan hivatalos honlapunkon is szerepel, korlátozott számú parkolóhely áll rendelkezésre a szálloda előtt személygépkocsik és buszok részére. A parkolóház közvetlenül a szálloda mellett elérhető, a parkolás díja: 2.800 Ft /nap. Sajnálom, amennyiben ez az opció nem felelt meg Önnek, visszajelzését köszönjük, és nagyra értékeljük.

Összességében, köszönjük még egyszer, hogy értékelte szállodánkban töltött napjait, és reméljük, hamarosan visszatérnek hozzánk.
Üdvözlettel,

Balogh András
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 3.

Teljesen rendben volt a tisztaság, a kényelem, a vendéglását, a személyzet, de a fürdőköntös azt gondolom, hogy elengedhetetlen felszerelése lenne a wellness részleg használatához és ez sajnos hiányzott. Az étterem ellátásával abszolút meg voltunk elégedve, akár a vacsorára, akár a reggelire gondolunk.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: avasar940048
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Front Office & Quality Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 5.

Kedves avasar940048,

Köszönjük, hogy a Danubius Hotel Arena szállodát választotta legutóbbi budapesti tartózkodása alkalmával.

Hálás vagyok pozitív visszajelzéséért szállodánk tisztaságával, kényelmével és vendéglátásával kapcsolatban. Továbbá, külön köszönöm, hogy kiemelték magas színvonalú éttermünket, és a személyzetünk munkáját.
Mindazonáltal, sajnálattal olvasom, hogy a fürdőköntöst hiányolták a wellness részleg használatához. Ezúton engedje meg, hogy tájékoztassam, fürdőköpenyt automatikusan nem készítünk be a szobába, ám kérésükre pár percen belül örömmel szállítjuk szobájukba, vagy egyenesen a wellness részleghez.

Reméljük, kellemes kikapcsolódásban volt részük szállodánkban, és hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket.

Üdvözlettel,
Balogh András
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 1.

A programunkhoz, amiért Pestre utaztunk a lehető legközelebb esett, első sorban ezért választottuk ezt a hotelt. Összességében egy régi stílusú hotel, amire ráférne a modernizálás. Összességében tiszta és rendezett, bár a fürdőszobában a mosdókagyló alatt rengeteg volt a vízkő, a szőnyegen pedig találtam pár döglött bogarat. Ezt leszámítva tiszta volt. Sajnáltam, hogy a vízforraló és a bögre mellé nem volt bekészítve sem tea, sem kávé. Az ágy borzasztóan puha, de összességében jól lehetett aludni. A lobbyban nagyon finom volt a vacsora (füstölt lazac). A reggelinél az asztalok morzsásak, az evőeszközöket nagyon lassan vagy egyáltalán nem terítik vissza, úgy kell vadászni. Plusz pont a szójatej és kérésre glutén mentes bagettet is hoznak. A zöldségeket nagyon hiányoltam a reggeliből. Ezt leszámítva bőséges volt a választék. A pincérek talán egy kicsit kevesen voltak a reggeli rohamhoz. A wellness részleget sajnos nem volt lehetőségem kipróbálni, de ha Budapesten kell megszállnom, valószínűleg ismét ezt a hotelt választom.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Ismerősökkel utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: rcsepl148397
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Front Office & Quality Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 3.

Kedves rcsepl148397,

Köszönjük, hogy a Danubius Hotel Arena szállodát választotta legutóbbi budapesti tartózkodása alkalmával.

Örömmel tölt el, hogy értékelése alapján szállodánk elhelyezkedésével, és tisztaságával összességében meg volt elégedve. Örömmel olvastam, hogy kiemelte vacsorakor fogyasztott füstölt lazacunkat és választékos reggelinket. Azonban, sajnálattal olvastam, hogy hiányolta a zöldségeket. Szeretném az elnézését kérni a kellemetlenségekért, amelyeket tapasztalt, biztos lehet benne, hogy minden egyes szavát alaposan fontolóra fogjuk venni, és igyekszünk mihamarabb megtenni a szükséges lépéseket, hogy még jobbá tegyük a hotelünket.

Még egyszer köszönöm a visszajelzést, mindig szívesen látjuk a hotelünkben a jövőben is.

Üdvözlettel:
Balogh András
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 28.

A recepciós kolléga és a londiner nagyon készséges volt. Az étlapról rendelt vacsora finom volt, de az árak eltúlzottak. A szobákban lévő állott, dohos szag és a fürdőkád-zuhanyfüggönnyel párosítás sokat rontott a helyzeten.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: korneliadeli
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
DHFrontOfficeManager, a Danubius Hotel Arena alkalmazásában álló Font Office & Quality Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 2.

Kedves Korneliadeli,

Köszönjük, hogy a Danubius Hotel Arenat választotta legutóbbi budapesti tartózkodása alkalmával.

Ezúton szeretném megköszönni kedves szavait a csapatunk munkáját illetően. Reméljük, kellemesen telt kikapcsolódása, és nagyszerű lokációnknak köszönhetően könnyen és gyorsan be tudta járni csodálatos fővárosunk minden fontos nevezetességét. Továbbá, őszintén örülünk, hogy a recepció és a vendéglátó személyzetünk hozzá tudott járulni, hogy még nagyszerűbben érezzék magukat szállodánkban. Sajnálom, hogy nem volt teljesen elégedett a szobájával és a fürdőszobával.

Még egyszer köszönjük értékelését, és reméljük, hamarosan újra szállodánkban köszönthetjük majd.

Üdvözlettel,
András Balogh
Front Office & Quality Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése