Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (242)
Értékelések szűrése
242 találat
Utazók osztályozásai
69
67
60
27
19
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
69
67
60
27
19
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
7075 a(z) 242 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. március 13. mobiltelefonon

Csodás napokat töltöttünk a családdal, három kis gyerekkel.
Szuper, hogy a gyerekeknek és a felnőtteknek külön wellness részleg van. Nagyszerű program lehetőségek vannak a környéken, Ausztriába is át kirándultunk.
A reggeli bőséges és változatos volt. A félpanziós vacsorák pedig csodásak, mind a felnőtteknek mind a gyerekeknek.
Minden vacsoránál volt egy egy kedvenc ételünk!
Biztos hogy hamarosan visszatérünk és szívesen ajánljuk másoknak is :-)

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Családjával utazott
1  Köszönet neki: Relax677646
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
András C, a Caramell Premium Resort Superior alkalmazásában álló Vendégkapcsolati vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. július 17.

Kedves Miklós J!

Köszönjük visszajelzésüket! Nagy öröm számunkra, hogy jól érezték magukat szállodánkban! Továbbra is mindent megteszünk Vendégeink kényelméért és alig várjuk, hogy ismét szállodánkban köszönthessük Önöket!

Üdvözlettel, a Caramell csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 21.

Két éjszakát töltöttünk el a férjemmel hétköznap prémium szobában. Nagyon tetszett a szobánk, tágas volt tiszta és modern. A recepciósok és a takarítók is kedvesek voltak. Az ételek bőségesek voltak. A wellness részleggel is meg voltunk elégedve. Sokféle szauna van és ezen belül hatalmas finn szaunája van a hotelnek. Nagyon sokat tudtunk fürödni és pihenni. Köszönjük szépen, szeretnénk még visszatérni nyáron is.

Szobatipp: Prémium szobát ajánlom
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Pathfinder749796
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
András C, a Caramell Premium Resort Superior alkalmazásában álló Vendégkapcsolati vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. július 17.

Kedves Tímea!

Köszönjük szépen, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották, és időt szakítottak egy rövid értékelésre is. Öröm számunkra, hogy jól érezték magukat, és szolgáltatásainkkal teljes mértékben elégedettek voltak. Nagyon szívesen várjuk Önöket újra a Caramell Premium Resort**** Superiorban Hotelben!

Tisztelettel, a Caramell csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 13.

Két éjszakát töltöttünk a hotelben, standard szobában szálltunk meg. Az ágy kényelmes volt, tágas a szoba. Számunkra tökéletesen megfelelt. A személyzet nagyon kedves és segítőkész. A vacsora és a reggeli is nagyon jó volt, voltak kicsit különlegesebb és hagyományosabb ételek is. A wellness rész is hangulatos, kikapcsolódásra tökéletes. Hétköznap voltunk, így kevesen voltak, nem volt sehol sorban állás. A bárokban nem kellett várakozni, gyors volt a kiszolgálás.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: BettinaS1351
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
András C, a Caramell Premium Resort Superior alkalmazásában álló Rezervációs asszisztens válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 20.

Kedves Bettina!

Nagyon köszönjük, hogy időt szánt értékelése megírására. Hálásan köszönjük kedves sorait. Igazán nagy öröm volt olvasni, hogy jól érezték magukat szállodánkban, szolgáltatásainkkal, éttermi kínálatunkkal is elégedettek voltak. Szívből reméljük, lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni. Addig is minden jót kívánunk: Caramell Premium Resort****superior csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 7. mobiltelefonon

Egy hete szálltunk meg a hotelben, 3 éjszakát töltöttünk itt. A szálloda hangulata kellemes, ám amint a standerd szobába léptünk, nagyon csalódottak lettünk! Régi stílusú berendezés, a tapéta elvállt a faltól, az asztali lámpa búrája koszos, kis lámpa törött, szóval műszakilag igen csak ráférne egy nagyobb felújítás! Azonban a recepciós hölgy nagyon kedves volt, segítőkész, kaptunk egy prémium szobát, ami természetesen modernebb volt, bár kisebb műszaki hibák itt is voltak. Azonban teljesen más lett a hangulatunk. Wellness hangulatos, azonban nem voltunk a tisztasággal megelégedve, mivel a koszt lehetett a medence oldaláról letörőlni. Reggeli bőséges, friss volt. Háromszor vacsoráztunk, első este eléggé bőséges volt a választék, azonban az utolsó este igencsak szegényes volt a felhozatal. Összességében jól éreztük magunkat, a személyzet igazán kedves, azonban a szobaár igencsak magas a minőséghez képest!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Partnerével utazott
Köszönet neki: Voyager752930
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
András C, a Caramell Premium Resort Superior alkalmazásában álló Rezervációs asszisztens válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 20.

Tisztelt Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy szállodánkban töltött pihenése után megosztotta velünk véleményét. Sajnálattal olvastuk, hogy nem voltak mindennel maradéktalanul elégedettek. Hálásak vagyunk, amiért a negatív tapasztalatok mellett pozitívumokat is említett. Szívből reméljük, lesz még alkalmunk bizonyítani, rászolgálunk bizalmukra!

Üdvözlettel: a Caramell csapat

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 22.

Standard szobában voltunk, nem rossz, nem voltak nagy problémák (kisebbek: beázás nyoma, görcsös tapétaragasztó, zuhanyfüggöny üvegfal helyett), de nem is hűha.
Félpanziót választottunk, a reggeli és vacsora is bőséges svédasztal, a kínálat szerintem elég. Viszont ilyen áron szerintem elvárható lenne hogy pl ne csak olcsó gyümölcslé legyen hanem 100%-os, vagy frissen facsart, stb. A vacsoránál az italok nincsenek az árban, 1dl bor kb 700 Ft
A wellness részlegben bíztunk, elvégre azért mentünk, de elég nagy csalódás volt. 2 részen van: Silent zone: 1db 38ˇC-os vizes medence, 1 kb 23ˇC-os, szauna, tepidárium. itt az infraszauna és a török fürdő nem üzemelt. Zen: 1 nagyonn kb 23ˇC-os medence és emeleten több féle szauna, de a török fürdő itt sem üzemelt. Nem nagy szám az egész.
A konditerem elég alacsony felszereltségű: 1 kombinált gép, néhány kisebb súlyzó, 2 kis kettlebell, bordásfal, TRX, futópad, kb ennyi.
Nyitott parkoló az épület mögött.
A személyzet kedves volt.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. január
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Peter_Huv
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
András C, a Caramell Premium Resort Superior alkalmazásában álló Vendégkapcsolati vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. július 17.

Tisztelt Péter!

Köszönjük, hogy szállodánkban eltöltött pihenése után megosztotta velünk észrevételeit! Nagyon sajnáljuk, hogy több negatívumot is tapasztaltak és nem voltak elégedettek szolgáltatásainkkal, szállodánkkal. Elnézését kérjük a kellemetlenségekért, hiányosságokért és fogadja bocsánatkérésünket. Minden bejegyzés továbbításra került időközben, igyekszünk a jövőben ezeken javítani. Számunkra az a legfontosabb, hogy Önök elégedetten távozzanak. Hálásan köszönjük megértését és minden jót kívánunk Önöknek a továbbiakban is.

Üdvözlettel, a Caramell Premium Resort**** Superior csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése