Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (183)
Értékelések szűrése
183 találat
Utazók osztályozásai
124
35
10
10
4
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
124
35
10
10
4
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
2833 a(z) 183 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. március 4.

A hotel nagyon szép és kellemes. A szoba kényelmes volt, viszont a párna olyan lapos, mintha egy huzat lett volna csak. A személyzet kedves és szolgálatkész volt. A szabadban lévő kénes gyógyfürdő csak langyos volt, így februárban ez nem volt igazán kellemes. A reggeli bőséges volt, viszont nem volt kikészítve teás csésze, azt mindig úgy kellett külön kérni (nem is értem, hogy miért, mivel a forróvíz és különböző teák ki voltak téve). A vacsora inkább különleges volt és mivel csak két féléből lehetett választani, nem nagyon volt olyan, ami igazán tetszett volna. A fogások között nagyon sokat kellett várakozni. A wellness részleggel meg voltunk elégedve és nagyon örültünk az ingyenes mélygarázsnak is. Ami abszolút pozitívum, hogy adtak okos telefont, melyet ingyenesen lehetett használni és amikor esett az eső, ernyőt is kaptunk a recepción. Összességében mi jól éreztük magunkat, de nem ez a legjobb 4*-os hotel, amiben megszálltunk.

Szobatipp: Az első emeleten az egri fürdő felé néző szobák egy kellemes teraszra nyílnak.
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Ismerősökkel utazott
    • Érték
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: NorthStar751404
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 26.

Párommal wellnessezni mentünk a hotelbe, nem titok hogy a jó megjelenés valamint a 4* miatt választottuk ezt a hotelt. Nagyon szép is volt a hely, de voltak azért furcsaságok.
Voltunk már máskor is 4*os besorolású helyen, így volt összehasonlítási alap, ez a hely messze elmaradt tőle. Kezdve azzal hogy nem voltak meg az alapvető piperekellékek. Be volt készítve egy kicsi sampon, tusfürdő és testápoló 1 személynek. Na most mi szándékosan nem viszünk ilyesmit magunkkal sosem, mivel úgyis lesz a szállodában. Másnap úgy szóltam a takarító hölgynek hogy legyen már olyan kedves és adjon már pluszba pipere cuccokat, mert ez semmire nem elég. Vattakorong, fültisztítópálcika nincs, ne is keresd (alapkövetelmény).
Az ágy kényelmetlen volt. A párna mintha egy ytong tégla lett volna, lapos és kemény. Lehetne fogas a kabátnak. A kilátás szép volt a szobából. Tiszta volt minden.
A wellness részleg: jónak nagyon jó, csak lehetne melegebb egyes medencék vízhőmérséklete 1-2 °C fokkal. A kinti medencét nem is értem. Minek van, ha csak langyos? Mi kifejezetten kinti fürdőzés pártiak vagyunk, örültünk volna ha az is melegebb lett volna kicsivel, úgy még élvezhető is lett volna. A szauna rész kiváló. Rengteg fajta van, hidegebb melegebb, de lehetne valami tájékoztató a szaunákhoz hogy melyik mire való, mennyi ideig ajánlott használni, hogyan.
Az étkezés: a reggeli bőséges, finom. Jó a kavé (főzött). Szerintem mindenki talál magának megfelelő ételt.
A vacsora nekünk annyira nem jött be, hogy 3 fogásos menüsor. Eléggé kötött volt, hogy mit kell ennünk, bevallom őszintén egyik főétel sem volt éppen kedvemre való. Különben a kínált ételek finomak voltak, de inkább a másnapi vacsorát elcseréltük ebédre és elmentünk a Macokba (zseniális az a hely). Az italfogyasztásert fizetni kell. Ebédkor az étlapról lehetett választani ételt, de 5000 forintos ételfogyasztás felett ki kellett fizetni a különbözetet. Erről amúgy sehol nincs előzetes tájékoztatás.
Összességében jó hely lenne az Imola Hotel, de nagyon sok olyan kis dolog volt ami elég lehúzós ezen a helyen. Pl. 1 nap fejenként csak 1 wellnestörölközőt biztosítanak, a többiért fizetni kell 2000 Ft-ot. Egy wellnessszállodánál ne a törölközőmosáson spóroljanak már. Stb.
Nagy pozitívum a mélygarázs.
Amúgy mindenhol szép tisztaság van, a személyzet nagyon kedves és segítőkész. Nem tartom kizártnak azt, hogy csak mi vagyunk ilyen hiperérzékenyek a felsoroltakra, de nekünk alapkövetelmények lennének a hiányolt dolgok egy 4*os hotelnél. Ár - érték arányban nem a legjobb hely. Drága a kapott szolgáltatásokhoz képest. Ajánlani éppenséggel ajánlanám ismerősöknek, de mi biztosan máshová fogunk menni wellnessezni legközelebb.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Szobák
    • Kiszolgálás
3  Köszönet neki: oranzs
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 5. mobiltelefonon

A bejelentkezés teljesen korrekt, a teremgarázs pozitiv meglepetés volt. A vacsora időponti feliratkozást már furcsa volt, de nem gyanakodtunk... A szoba beltere, felszerelése hangulatos, modern. Akkor a vacsoráról. Esti menükártya, 2 előétellel (1 saláta, 1 leves), 2 főétel (1 hal, egy oldalas), 1 desszert... Hát válassz 4*! Az ételek tálalása rendben volt, az előételek megfelelőek voltak, az oldalasnál ettem már jobbat is, mint a köretként felszolgált coleslaw-nál és a belül fekete krumplinál... A “választott” desszert is elment kategória volt. Itt döntöttük el, hogy ezt szombaton kihagyjuk és meglátogatunk egy helyi éttermet, és hála az égnek jól választottunk: lásd Macok bisztró értékelés!!! :-) Mivel este a gasztronómia hagyott kívánnivalót, kiváncsiak voltunk a regelire. Széles választék jellemzi, DE a meleg reggeli ételek legyenek melegek!!! A nyitott tárolókba kitett rántotta, tükörtojás, sűlt bacon jóindulattal langyos volt... A wellness részlege szuper, minden jóval felszerelt, talán nyugágyból lehetne több, székek helyett! A választott masszázsok egy simogató szeánszra hasonlítottak inkább... Ennél kicsit szakszerűbbnek kellene lenni, szerintem.
Összességében a címben használt érzéssel zártuk ezt a hétvégét, remélem sikerül átgondolni a felvetett problémákat!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Partnerével utazott
1  Köszönet neki: Molnar1970
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 15.

A szoba teljesen rendben van, ott az egyetlen problémánk a WC-vel volt, 3 nap alatt 2X romlott el, nem lehetett lehúzni. Ezt azért is tartom gondnak, mert korábbi értékelésekben már több helyen láttam hogy feljött ez a probléma, mégsincs a mai napig megoldva...
Hétvégén reggelinél 15-20 perc az egyetlen kv géphez való sorbanállás. Vicc.
A személyzetet viszont 1-2 kivételtől eltekintve (a recepciósok kedvesek voltak, és segítőkészek) nagyon "érdekesnek" tartom. A vendég nyűg nekik, pofákat vágnak, visszabeszélnek. Vacsorához a frissen facsart narancslé dobozos volt, amit váltig tagadtak. Sértődötten törölték ezután a számláról a 3dl narancsért felszámolt 1800FT-ot.
Vezetőként egyértelműen vezetői hibának tartom hogy megengedik maguknak ezt az alkalmazottak.
A hotel jó helyen van, a wellness rendben van, szívesen visszamennék még, de a hozzáállás miatt kizárt. Kedves szálló, fordítva ülünk ám a lovon....

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. december
  • Utazás típusa: Ismerősökkel utazott
    • Alvásminőség
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
5  Köszönet neki: Agi4444
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 4. mobiltelefonon

Az épület és a szoba design szempontjából szép. Az ágy nem a színvonalnak megfelelő, inkább heverő szintű.
Négy csillagos szálloda, ahol kellene lennie folyamatos szobaszervíznek, ami viszont reggeli és vacsora alatt nem vehető igénybe. A garázs parkolás benne volt a szoba árában, ezzel együtt a második este nem volt hely a garázsban. Ott éktelenkedett viszont egy tábla az egyik szabad helyen, a lift közelében, hogy a “vezetőség részére fenntartva”. Számomra elég paradox, hogy a fizető vendég azért nem tudja igénybe venni a parkolást, mert a menedzsment, aki a vendégek pénzéből kapja a fizetését, legoglalja a parkolóhelyet. Az étteremben vacsoránál nincs választék, mondván, hogy a konyhának nincs kapacitása a menüztetés mellett. Szerintem egy ilyen szállodában ahol a vendég nem spórol, nem túl elegáns ilyen módon “költséghatékony” szolgáltatást nyújtani.
E-mellett a WC elromlott, és két nap alatt nem sikerült teljesen megjavítani, hiába jeleztük többször. Az elutazás reggelén már le sem lehetett húzni.
Nem ajánlom a szállodát senkinek.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. december
Utazás típusa: Partnerével utazott
1  Köszönet neki: zoltanp821
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése