Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (246)
Értékelések szűrése
246 találat
Utazók osztályozásai
79
106
42
16
3
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
79
106
42
16
3
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
16 a(z) 246 értékelésből
Értékelés időpontja: 2020. szeptember 9.

5 nap/4 éjszaka.
3 gyerekkel érkeztünk. A személyzet végtelenül kedves, figyelmes volt. Egyszer sem éreztük azt, hogy a szálloda munkatársai teherként tekintenének a vendégekre. Figyelmesek, udvariasak voltak. Kifejezetten nagy elismerés az éttermi személyzet részére, akiknek maszkban kellett végig dolgozniuk. Mosolyogtak, kedvesek, segítőkészek voltak ők is.
Két kisebb gubanc volt csak:
1. érkezéskor nem volt pótágy a szobában, de ezt szó szerint 4 percen belül megoldották.
2. hangyák voltak a két légteres családi szoba nappalijában. Ezt jeleztük, de vagy nem sikerültnfelporszívózni, vagy rögvest visszajöttek - mindenesetre ott voltak.

Szobatipp: a két légteres családi apartman a 6. emeleten van, csöndes és jó a kilátás.
Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. július
    • Érték
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: SzaboBaloo
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. augusztus 31. mobiltelefonon

Egy barátnőmmel töltöttünk el egy hétvégét a hotelben. A szoba tágas, konyhával felszerelt. Az erkélyről a kilátás szép. A wellness nekünk nagyon tetszett. Rengeteg féle ételből lehetett választani amik nagyon ízletesek voltak. Egy kis bibi volt ami minket annyira nem zavart hogy a zuhanyzás alkalmával mindig úszott a fürdőszoba. Nem zárt jól a kabin. A parkolás ára kicsit borsos. Ennyit még nem fizettünk sehol érte. (3000/éj. Összességében nagyon jól éreztük magunkat.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. augusztus
Utazás típusa: Ismerősökkel utazott
Köszönet neki: brigusz7
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Edina Pémer, a Hotel Palace Heviz alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2020. szeptember 1.

Kedves Vendégünk!

Köszönjük értékelését, örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Reméljük legközelebb is ellátogatnak hozzánk, jó egészséget és minden jót kívánunk.

Üdvözlettel:

Pémer Edina
szállodaigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. augusztus 28. mobiltelefonon

A szálloda alapvetően rendben van, tiszta szobák, jól feszerelt. Wellness rész kicsi, 1 medence és egy jacuzzi, amiben fürtökben lógnak az emberek. Ezt nem is értettem, hogy ma még embereknek miért az a welness ha órákig ülnek a jaccuzziban. De ez nem a szálloda hibája. Félpanziós ellátásunk volt, az ételek minősége kritikán aluli. Silány minőségű és íztelen ételek, nincs választék.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. augusztus
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: DayTrip725758
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Edina Pémer, a Hotel Palace Heviz alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2020. szeptember 1.

Kedves Vendégünk!

Köszönjük értékelését, örülünk, hogy alapvetően elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Éttermünkben az ételeket frissen készítjük, minden nap tőbbféle előétel, 2 féle leves, legalább 4 féle főétel és többféle desszert, illetve salátabár áll a vendégek rendelkezésére. Emellett kérésre szívesen készítünk grillezett ételeket is.
Sajnáljuk, hogy ennek ellenére nem találtak megfelelő ételt.

Minden jót és jó egészséget kívánunk Önöknek,
üdvözlettel:

Pémer Edina
szállodaigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. február 12.

Az éttermet nem ajánlom itt senkinek, nem éttermi minőség, vegetával főznek... Ráadásul ha vacsorával kéred a foglalást az árban nincs benne semmilyen innivaló. 3dl üdítő 700 Forint + 10% szervízdíj. Ami szerintem már a vicc kategória volt.
Sajnos a bútorok és a fürdőszoba is elég elavult volt a szobánkban, illetve kisebb is volt mint amire számítottunk. Az ágy viszont jó nagy. A parkolásért külön kell fizetni, de nem éri meg, mert nagyon szűkösek a helyek. A wellness részleg szép volt, igényes, több féle szauna. A tó az utca végében, az elhelyezkedés nagyon jó. Összességében jól telt a pihenésünk, de nem erre számítottunk és inkább csalódás volt. Nem mennénk vissza.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. február
    • Elhelyezkedés
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: kdor2014
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. január 15. mobiltelefonon

Egy másik hévízi szállodából mentem át, ide, és a nagyon várt pihenést megmentette. Rugalmas ügymenet, kis kutyával már 11 előtt szobát foglalhattam. Aki segített, Németh Szabolcs. Mert a 4 csillag mellé nem elég az önérzet, szív is kell. A többi is elegáns, az átrium, a szoba, az étel, a csend, a vízi világ. Hévíz különlegessége a hotel kisugárzásában is jelen van.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. január
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: Szolnok
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése