Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
A partnerek kifizetései kihatnak az árak listáján kialakult sorrendre; a „Kiemelt” vagy „Szponzorált” rendezési szempont esetében pedig akár a szálláshelyek listáján kialakult sorrendet is befolyásolhatják.
Értékelések (532)
Értékelések szűrése
532 találat
Utazók osztályozásai
177
146
114
64
31
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
177
146
114
64
31
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
8186 a(z) 532 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. február 16.

A 1-es es 2-es épületről ill. a közös rêszről a véleményem: többségében unott, érdektelen személyzet; általánosságban kopott közös helyisegek és szoba; penészes zuhanyfülke; rossz minőségű TV adás; minőségtelen tisztálkodószerek. ismerős szobájában még a tapéta is mállott...
2 egymást követő este a 4 főételből 1 ugyanaz volt, 2. este nem volt vegetáriánus vagy egészséges főétel (a pincért azt mondta a kérdésemre hogy egyek salátát. ez elég pofátlan válasz volt) és köret csak krumpli, nokedli és túrós tészta. Igazi 4* gourmet vacsorakínálat: a 4 főétel: pörkölt nokedlivel; rágós rántott hús sült krumplival, túrós tészta; előző napi karaj+párolt káposzta. Minden ízetlen, rágós. Egy sima menza jobb minőségű és nagyobb kínálatú - valamint olcsóbb is.
Ilyen szégyenletes helyzettel és minőséggel még egy magyar 4* szállodában sem találkoztam

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
1  Köszönet neki: krisztina_kkr
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
HotelAzurSiofok, a Hotel Azúr alkalmazásában álló Vendégkapcsolati vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 28.

Kedves Krisztina,
Köszönjük, hogy megírta észrevételeit, számunkra Vendégeink elégedettsége a legfőbb prioritás, ezért is minden egyes visszajelzést pontról-pontra kivizsgálunk. A Hotel Azúrba érkező vegetáriánus, ételérzékeny Vendégeinknek, amennyiben jelzik speciális igényüket, minden esetben azt javasoljuk, hogy érkezéskor egyeztessenek a chef-el, hogy biztosan legyen étrendjüknek megfelelő étel a Korinthos Étterem büféasztalán, de a Hotel Azúr Prémium Opus Éttermében minden nap van kimondottan vegetáriánus menü is.
Bízom benne, hogy ismét megtisztel minket bizalmával és következő foglalásáról személyesen gondoskodhatom, hogy pihenésüket semmilyen tényező ne árnyékolhassa be.
Üdvözlettel, Kiss Dorka - Guest Relations Manager


Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 14.

Az éves telelésünk alkalmából érkeztünk meg és újra egy szép hetet töltöttünk el a Villában. Az időjárás is kedvezett a jó időtöltésekhez. Városnézés, zenés kirakodóvásár, séták és wellness. B2es apartmanban voltunk, de a megszokott edényzethez képest kevesebb volt.

Szobatipp: A villa zsákutcában van, tehát zajmentes.
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. január
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: 678j_zsefk
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
HotelAzurSiofok, a Hotel Azúr alkalmazásában álló Vendégkapcsolati vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 1.

Kedves Vendégünk,
Köszönjük, hogy visszajáró Vendégként megtisztel minket bizalmával és megírta visszajelzését a Villa Azúr Apartmanházunkkal kapcsolatban. Örömmel olvastuk, hogy pihenésük jól telt az apartmanban, az edényekkel kapcsolatos észrevételét pedig jeleztem az illetékesnek.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel, Kiss Dorka - Guest Relations Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 2.

Mindössze egy éjszakát töltöttünk a Prémium részen, de ezalatt több negatívumot sikerült összegyűjtenünk, mint egy átlagos helyen egy hét alatt...
1. Mivel láttam, hogy a vacsoránál menüválasztás van, és első nap automatikusan az A menüt szolgálják fel, előtte pár nappal felhívtam a hotelt, hogy jelezzem, én vega vagyok, aki egyébként eszik halat, tehát az én menüm ilyen legyen. Mondták, oké, jelzik. Erre mikor délután 2-kor becsekkoltunk, a recepciósnak ezt mondom, érthetetlenül néz rám, majd közli, hogy a "vegetáriánus" menü lesz nekem. Még meg is mutatja az aznapi menüt, ahol kiderül, hogy a C menü nem szimplán vegetáriánus, hanem vegán, laktóz- és gluténmentes, azaz egy kalap alá veszik az összes létező "mentességet". Pedig én a húson kívül mindent szerettem volna, még halat is. Mikor ezt mondtam a recepciósnak, elhessegette, hogy nem lehet variálni és kész. Este a vacsoránál végig kellett néznem, ahogy a férjem kapja a gusztábbnál gusztább fogásokat, én pedig párolt zöldségeket... várom a főételemet, ami tofu lett volna, erre kérdés nélkül kihoznak egy grillezett kecskesajtot, és "A piacon nem volt tofu" kísérőszöveggel leteszik elém... Na itt durrant el végleg az agyunk. Mi lett volna, ha laktózérzékeny vagyok? Megkérdezett valaki? Itt látszott, hogy a vendég igényei egyáltalán nem érdeklik őket, csak az ő kényelmességük. Az A és B menüről egyébként tökéletesen tudtam volna magamnak válogatni, ha erre van lehetőség. Ez a hotel számára apróságnak tűnő dolog nagyon megkeserítette a mi szájízünket, soha ilyesmivel nem találkoztunk, és ezen a szinten ez nem szabadna, hogy problémát okozzon. Az online értékelésbe ezt le is írtam, soha nem kaptam rá választ.
2. Sok nappal előtte jeleztem e-mailen, hogy szeretnék belépni a törzsutasprogramba, és ugye már ez az első éjszaka is beleszámít majd ebbe. Ezt bejelentkezésnél is megkérdeztem, azt válaszolták, ha előre jeleztem, akkor a kollégák biztosan ezt iktatták, és majd értesítenek. Na, azóta is várom a kollégák értesítését.
3. A recepciós előttünk minősíthetetlenül lekezelő módon beszélt egy fiatal takarítóval, velünk pedig mű-mézesmázosan. Hát, ez a stílus lehet, hogy 30 évvel ezelőtt divat volt, mi nem kérünk belőle.
4. A szobában a walk-in zuhanyzó nem lejtett megfelelően, abban állt a víz fürdés után.
5. A férjem több elszakadt, koszos dolgot is lefotózott a szobában.
6. Az emeletek közötti lépcső jó poros volt, amit az egész délután oda sütő nap eléggé kihangsúlyozott, de látszólag csak minket zavart ez.
7. Döbbenetesen nincs hangszigetelés, a szobából minden folyosói zajt hallottunk.
8. A mindössze pár évvel ezelőtt átadott Prémium wellnessrészlegében elég sok helyen látni megrongálódott burkolatokat.
Mindez azért ilyen zavaró, mert ha 1-1 probléma lett volna ezek közül, azt mondom, oké, van ilyen. De ennyi minden, egyetlen nap alatt! mindezt 40.000 ft-nál is többért. Amikor a minap meghallottam, hogy a hotel ötcsillagos lett, hát dobtam egy hátast... Csak Magyarországon fordulhat ilyen elő

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. október
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: Anikó E
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 31.

A Hotel Azúr Prémium ***** részén már többször is megszálltunk.
Kiváló a hotel wellness része, innen is csodás panoráma tárul elénk a Balatonra, kényelmesek és tiszták a szobák.

Egyedüli negatívum, hogy a vacsora az összes ott tartózkodásunkkor gyér választékú és nem túl jó ízvilágú volt.
(A menüválasztásos vacsorát csak egyszer próbáltuk, de az szintén nem nyerte el a tetszésünket.)

Szobatipp: A Prémium részen én mindenképp a Junior Suite szobát ajánlanám. Gyönyörű a panoráma a Balatonra. ;)
Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. február
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: RitaK2186
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
HotelAzurSiofok, a Hotel Azúr alkalmazásában álló Vendégkapcsolati vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 12.

Kedves Rita,
Köszönjük, hogy visszatérő Vendégként megtisztel minket bizalmával.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak a szobák tisztaságával és kényelmével és Önöket is rabul ejtette a csodálatos balatoni panoráma.
A Hotel Azúrban és Prémiumban számos étkezési alternatívát biztosítunk Vendégeinknek, Prémium Opus Éttermünkben nap, mint nap 3 féle ötfogásos tányérszervizes gourmet menüből választhatnak Vendégeink, de adott a lehetőség, hogy az Azúr Korinthos Éttermének büféasztalos vacsoráját fogyasszák, továbbá Snack & Bowling Bárunk a'la carte kínálata is rendelkezésre áll.
Sajnáljuk, hogy nem találták meg az Önök számára legmegfelelőbb választást, én azt javasolnám, hogy tegyenek még egy próbát a gourmet menüvel, ugyanis új executive chefünk, Rácz Krisztián konyhai reformja rengeteg pozitív visszajelzést kapott az utóbbi időben.
Bízunk benne, hogy rövidesen ismét Vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel, Kiss Dorka - Guest Relation Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 15.

2 hónapos babánkkal érkeztünk egy hosszú hétvégére. A szobában minden elő volt készítve ahogyan kértük, babaágy ágyneművel, fürdetőkád, sterilizáló. A szoba tágas, a berendezés stílusos, az ágy kényelmes, minden tiszta és rendezett. 5*

A recepción mindenki kedves és segítőkész, minden iránymutatást megkapunk türelmesen és részletesen.

A wellness minden igényt kielégít, minden van, amire az embernek a pihenéshez szüksége lehet. 5*

A mi babánk még nem igényelte, de úgy láttuk sok játék és szórakozási lehetőség vagy a piciknek. A bowling teremben is rengeteg játék (bowling, biliárd, csocsó) valamint remek "street food" ételek találhatóak és fogyaszthatóak. 5*

A vacsora rendkívül ötletes és ízletes, mindig figyeltek arra, hogy minden fel legyen töltve és friss legyen, a pincérek és a személyzet aranyos és segítőkész. Elég sok helyen jártunk már, de a reggeli még minket is meglepett, nem tudtunk olyan ételre gondolni reggeli gyanánt, ami ne lett volna a svédasztalon felsorakoztatva. Lenyűgöző. 5*

Összességében szuperül éreztük magunkat, jót pihentünk mi is és a baba is, bár ő még olyan sokat nem érzékelt az egészből, de nagyon jókat aludt. :)
Köszönünk mindent a Hotel Azúr személyzetének, biztosak vagyunk benne, hogy találkozunk még! ;)

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. január
Utazás típusa: Családjával utazott
1  Köszönet neki: CsabaD85
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
HotelAzurSiofok, a Hotel Azúr alkalmazásában álló Vendégkapcsolati vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. január 30.

Kedves Csaba,
Micsoda nagyszerű értékelés, hálásan köszönjük a kedves sorokat. Lelkes csapatunk azért dolgozik, hogy Vendégeink maradandó élményekkel gazdagodva térjenek vissza otthonaikba megérdemelt pihenésükről.
Bízunk benne, hogy a következő találkozásig nem kell sokat várni, szeretettel várjuk vissza Önöket!

Üdvözlettel, Kiss Dorka - Guest Relation Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése