Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (455)
Értékelések szűrése
455 találat
Utazók osztályozásai
155
127
100
53
20
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
155
127
100
53
20
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
1823 a(z) 455 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. május 19. mobiltelefonon

Megérkezésünkor nem várt minket senki a recepción, a csomag kint maradt, mert a welcome pezsgőt, amit a recepciónál állva kellett elfogyasztani, a londiner öntötte ki. Nem volt szabad parkoló. A szobában semmilyen teázási, víz ivási lehetőség nem volt. A hűtőben bontott chipset találtunk. A WC higiéniai szempontokból egyáltalán nem felelt meg. A padló vízköves, a mennyezet meg van repedve 3 méteren. A teraszon a térkő hullámos. A személyzet szakértelme sok kivetnivalót hagyott maga utána. Szaktudásukat még fejleszteni kell az 5 csillagos szinthez.
A konyha rendben volt, finomakat ettünk. Sajnáljuk, hogy nincs más 5 csillagos alternatíva a Balatonon.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. május
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: Escape685334
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
HotelAzurSiofok, a Hotel Azúr alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. május 22.

Kedves Diána,

Köszönjük szépen a gyors értékelését a Tripadvisoron az első éjszakájuk után és mint a szálloda igazgatója, kérem engedje meg, hogy érdemben reagáljak észrevételeire, jelenlegi itt tartózkodására is.
Kamerafelvételeket is visszanézve és senior kollégáim elbeszélése alapján is fogadtuk Önöket is személyesen a recepción.
Vendégfogadásunk egyik kedvelt lépése, hogy érkezéskor Vendégeinket egy-egy pohár pezsgővel vagy frissítővel kínáljuk, amelyet, ki a tágas lobbyban ülve, ki pedig egy hosszabb út után megfáradva állva kíván elfogyasztani, tehát ilyen esetben meghagyjuk Vendégeinknek a választás szabadságát, hogyan kívánják a fogadóitalt elfogyasztani, kínosan ügyelve arra, hogy Vendégeinket semmilyen helyzetbe ne kényszerítsük.
Szobai vendégtájékoztató anyagunkban található, hogy többek között akár vízforralót is természetesen térítesmentesen készítünk be kérésre a szobájukba, illetve had ajánljam figyelmébe a Luxury suite szobáinkat, amelyek Nespresso kávéppel és tea készítési lehetőséggel vannak felszerelve. A kora esti Turndown szervízkor pedig ásványvizet készítünk a szobába. Továbbá szeretném felhívni a figyelmét ismételten a térítésmentes programjainkra, mint például minden délután 14:00 és 15:00 óra között kávét, teát és süteményt kínálunk térítésmentesen a Vendégeink részére az első emeleti Szalonban, illetve szintén mindennap 16:00 órakor friss szeletelt gyümölcsöt, fűszeres tea különlegességet és infúzált wellness vizeket kínálunk a Prémium Spa-ban, nem beszélve az este 9 órai sajt és borkóstolóról, amit a Petrus borbárunkban szolgálunk fel Vendégeink részére. Az egyedi elhelyezkedésű félhold alakú épület közvetlenül kb. 30 méterre fekszik a Balaton parttól, így a sajátságos helyzet, egyedi statikai mozgást-is eredményez, amely nem ritkán hajszál repedésekhez vezet, amelyeket folyamatos és szigorú épület felügyelettel tartunk karban.
Örömmel olvasom, hogy Önöket is sikerült elkápráztatnunk az 5 fogásos fine bistro dining menüsorunkkal Opus Bistronkban. Ahogy tegnap Manager on Duty kollegámmal a vacsora alatt is egyeztetett már és grátisz ebédinvitálását elfogadva, szívesen csatlakozom személyesen Önökhöz akár a mai ebéd után, hogy velem is átbeszélve és nagyon bízva, hogy Önök legalább ketten át tudják élni az élményekkel való feltöltődést, amelyről híresek vagyunk és a régió vezető szolgáltatójává tesz bennünket!

További kellemes itt tartózkodást kívánva,

napfényes üdvözlettel,

Csándli Balázs
Hotel Manager

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. május 19. mobiltelefonon

Harmadik alkalommal voltunk az Azúrban, szívesen jöttünk vissza. Valószínű hogy az elő szezon okán , de most akadozott a szolgáltatás kissé .. valószínű, hogy a munkaerő hiány miatt , de lassan ment szinte minden . A vacsora alatt egyszer sem tudtak elvinni a koszos tányérokat , a svédasztal választéka nagyon kevés és szegényes volt. A recepció szinten lassan vagy sehogy nem tudta teljesíteni a kéréseket , pl hogy a családi szobák közötti ajtókat legyenek szívesek kinyitni . Remelem lesz ez jobb ...

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. május
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: SzilyKornel
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. április 30.

Kedves , mosolygós, segítő személyzet.
Tökéletes a kikapcsolódásra, pihenésre.
A gourmet vacsorák fantasztikusak, nem a szokványos svédasztalos, és mégis az öt fogással bőven sok, még a nagyétkűeknek is.

Szobatipp: Lakosztály
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. április
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Elhelyezkedés
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: kgabor2018
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. április 27.

A Húsvéti Nyuladalom idejére kerestünk Siófokon Wellness szállodát, Interneten találtam meg a Hotel Azúr-t. Érkezéskor a sorompónál kérték a rendszámot, őrzött parkolóban állt az autóm az ottlétünk alatt. A recepción nagyon kedves a személyzet, segítettek eligazodni minket a hatalmas szállodában illetve ha kérdésem volt mindig segítőkészen kaptam segítséget (Kriszti). Az ételek kiválóak, a Wellness részleg még telt ház esetén is kiváló ! Húsvétkor Cserpes Laura volt meghívott vendég a bárban, feledhetetlen estét szerzett nekünk zenekarával, azóta is sokszor hallgatjuk dalait. A reggeli illetve vacsora tökéletes, talán a fogyasztás árai magasak ("repülő-árak"). Tiszta szobát kaptunk, kellemes élményekkel tértünk haza és Majálisra is ide jövünk. Hátrányok: a gyerek sarokban lévő játékok zömében a 2-5 éves korosztályt elégítik ki, ezt lehetne fejleszteni, a megvásárolható Azúrka plüss nagyon drága. :-(
Ajánlom mindenkinek !
Mezei Gábor és családja Debrecenből

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. április
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Dream770325
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. április 26.

Nagyon jól néz ki a hotel prémium része. Nagyon kedves a személyzet. Az étterem ahol vacsorára 5 fogásos gourmet menüt lehet fogyasztani egyszerűen zseniális. A svédasztalos reggeli is válogatott finomságokból áll. a Wellness részleg nem óriási viszont a Balatonra néző szauna nagyon kellemes élmény. A sszobák tiszták kényelmesek és jól felszereltek. Tökéletes wellness hétvége.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. április
Köszönet neki: RocaSzujo
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése