Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (516)
Értékelések szűrése
516 találat
Utazók osztályozásai
168
143
110
64
31
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
168
143
110
64
31
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
510 a(z) 516 értékelésből
Értékelés időpontja: 2 héttel ezelőtt

Az utóbbi 5 évben a családommal szinte már csak ide járunk. Nagyon családos és barátságos környezetet nyújt az egész szálloda, tiszta és külön plusz az éttermi rész! mind a sima mind a prémium rész nagyon szép. Medencék is jó állapotban vannak, wellness rész is nagyon jó. Csak ajánlani tudom.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. augusztus
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: zsofi2000
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 3 héttel ezelőtt

Sajnos ezek a hibák nem csak ezt a "neves" szállodát, de a legtöbb hotelt sújtja és nem csak a Balatonon, hanem országosan. Olyan szállodába ma már, kevésbé jutunk el, ahol minden klappol. Mindezek köszönhetőek a szakember hiánynak. Nincs elég karbantartó, takarító és szobalányok is hiányoznak. Most lehet mondani, hogy több fizetést kellene adni a takarító személyzetnek és a karbantartónak. De azzal sem teljesen oldódna meg a helyzet, mert van egy erőkvóta ami felett nem bírják. Ha több személyzetet vennének fel, az nyilván nagyobb költségeket terhelne a bérkiadásokra. Viszont, hogy több személyzetet, több pénzért foglalkoztathassanak, annak bevételi többletet kellene produkálni. Ez így van a karbantartóknál, a pincéreknél, szakácsoknál és így tovább minden hiány munkaerőnél. Bevételi többletet, nyilván a szobaárak, illetve étel-ital árak emelésévvel lehetne elérni. Ennek viszont az lehet a hátul ütője, hogy kevesebben vennék igénybe a szolgáltatásokat kevesebb vendég jönne, a magas árak miatt. Így kevesebb lenne a bevétel. Csöbör-vödör szindróma. Egy szálloda + étterem és legfőképpen a wellness résznek, nagyon sok összetett és magas kiadásai vannak. Ezt leírni, kis könyvecske kellene.

Le kell azt is írnom, hogy sajnos a "vendégek" nemtörődömsége is hozzájárul a szálloda állagának romlásához. Pl.: Zsíros kézzel fogják meg a fotel karfáját, (egy idő után tisztíthatatlan, gusztustalan) A kilincs letöréseket sem a tulajdonos csinálja. A morzsát az ágyrésekbe sem a takarító teszi oda ( időhiány miatt nehéz tüzetesen takarítani). Egy szombati váltáskor 15-20 szobát kiporszívózni, ágyat húzni , mindent igazából rendbe tenni,- s mind ezt 3-4 óra alatt! Az abrosz lefoltozni pl. vörösborral, a hűtő belsejének összecsokizását sem a személyzet csinálja. A szőnyegbe taposni a sarat, leszakítani a függönyt stb... Ezt mind a vendégek nem törődöttsége teszi.... Fizettünk érte! Ez a dolguk! Benne van az árba! -tévhittel. Hát nem egészen így van.

Hogy régi a tapéta, felpereg?, igaz._De a képet nem kellet volna valakinek eltulajdonítani. Hogy hideg az étel?, igaz de nem kellett volna összetúrni, az előttünk fogyasztó vendégeknek. A WC-be n a maradék, ( van az ülőke mellett egy kefe). Az előző vendég a gusztustalan. És sok-sok apróság amit maga a vendég produkál, nem törődve az utánajövő következő pihenésre vágyókra.

Itt és legtöbb helyen, a rendszerben van a probléma. Ráadásul, Igénytelenebbek lettek a vendégek, csak követelnek, megmagyarázhatatlanul pocsékolnak és nem törődnek senkivel és semmivel. Sajnos az EGO is belejátszik mindezek panasz rétegződésbe.

A fentieknek részletes leírása nagyon hosszú lenne, de remélem ebből már sokan valamelyest megértik a lényeget.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. szeptember
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: HFM-ui
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 4 héttel ezelőtt

2 év elteltével újra Azúr hotel. Hát valami elképesztő a karbantartás hiánya és a kosz.
A szoba, ugye amit eladtak a szerencsés üdülési jogot vásárlónak, egy pusztulat. A szoba, amire a vételáron felül még befizet a balga ember éves szinten több, mint 100 ezer forintot fenntartási díjként. Ezt ugye éves szinten mindenkitől beszedik. Ez kb. 5 millió forint / év / szoba fenntartási díj.
Az egész épületet a kosz és az enyészet jellemzi. A tapéta mindenhol leszakadva, koszos, a bútorok ütött-kopottak, a medencék mozaikjai vastagon penészesek, már ahol nem hiányzik. Az infra szaunát megszüntették, helyette két széket tettek. Szó se róla, remek megoldás. A kertben lévő nyugágyakon vatsgon a por és a pókháló.
A szoba belső ajtaja leszerelve, mert minek az, a szobában és a fürdőben a mocsok, minden hiányos, szakadt, leharcolt. Évek óta képtelenek pótolni egy tükröt, egy alkatrészt, bármit. A hűtőben, az 5-szörös áron lévő csokik szavatossági ideje rég lejárt. Sorolhatnám oldalakon keresztül, de beszéljenek a képek.
A képek a frissen átvett, kitakarított szobában készültek.
Szégyen, amit ennyi pénzért letolnak az ember torkán.

Szobatipp: Aki jót akar, kerülje el nagy ívben!
Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. július
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: boroszsuzsannadr
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 5 héttel ezelőtt

3 éjszakát töltöttünk el családdal a szállodában, de sajnos nem jó élményekkel gazdagodtunk. A szálloda inkább egy gyenge 3 csillagnak megfelelő ellátást nyújt.

Szobák: 2 szobát foglaltunk, egy 3 ágyasat és egy 2 személyes franciaágyasat. Mindkettő az állítólag nemrég felújított szárnyban helyezkedett el. A franciaágyas szoba kritikán aluli volt. A fürdőszobában a zuhanykabin nagyjából egy 2 csillagos szállodának megfelelő volt...a kabin ajtaját becsukni sem lehetett, tönkre volt menve és úgy az egész koszos volt. A törülközőkből 1-2 olyan koszos volt, hogy vissza kellett vinni a recepcióra, hogy adjanak valóban tisztákat. A radiátor olyan rozsdás volt, hogy a fürdőruhákat nem lehetett rájuk felakasztani, mert tönkre tette volna az összeset. Az egész szoba tele volt hatalmas pókhálókkal és bogarakkal. A függönyök koszosak és lyukasak voltak. A padló nem volt felporszívozva, tiszta kosz volt. A fürdőszoba ajtó több helyen be volt törve/horpadva. A teraszra kár volt kimenni, mert állt a koszban. Jeleztük is rögtön, hogy szeretnénk egy másik szobát, mire mondták hogy küldenek majd egy takarítónőt. Mondtuk, hogy sajnos a szoba állopotán maximum egy teljes renoválás javítana csak, nem egy takarítás és ragaszkodunk egy új szobához. Mivel teltház volt, így közölték, hogy csak másnap tudnak adni, jöjjünk reggeli után a recepcióhoz. Reggelinél mondták, hogy 12 körül jelentkezzünk, mert még takarítják a szobát. 1kor még mindig nem volt szobánk, mondván az újonnan érkező vendégeknek készítik elő a szobát...az nem számított, hogy mi előző nap óta várjuk a szobát. Délután 3-ra el is készült a szobánk, ami már elfogadható volt, de teljes tisztaságról sajnos itt sem beszélhetünk (pl. zuhanyzóban homok volt...). A másik (3 ágyas) szoba elfogadható állapotban volt, de az is tele volt pókhálókkal.

Wellness:
A wellness részleg nagyon nagy, azonban itt is rengeteg a felújításra szoruló rész. A gőzkabin csak névlegesen volt gőzkabin, ugyanis gőz alig volt benne. 2 szauna van, de nagyon kicsik, 3, max. 4 fő fér el bennük. A sókamra kifejezetten hideg volt és az aromában pedig szinte semmi illatot nem lehetett érezni. A medence körüli csatornafedők itt-ott el voltak törve. Beszéltük is egymás közt, hogy milyen balesetveszélyes. Utolsó napunkon egy idős hölgy el is esett benne és több helyen felsebezte a lábát. Akár nagyobb baleset is lehetett volna belőle, az ilyeneket azonnal meg kellene javítani, nem pedig várni amíg a baj bekövetkezik. A pezsgőfürdő nagyon gyenge volt, alig lehetett érezni. Az ablakokon mindenhol óriási foltok voltak a kosztól, látszott, hogy hónapok óta nem voltak takarítva. A kertben a bokrokon is állt mindenütt a vastag por és pókháló, amiket nem előző nap szőtt oda a pók...A napágyak kívül is és belül is nagyon régiek és ütött kopottak voltak.

Sajnos az egész szállodára a kosz és lelakottság volt a jellemző. A folyosókon állt a kosz, 4 nap alatt egyszer nem porszívózták fel azokat. Az ablakokon volt hogy nem láttál ki, annyira koszosak voltak. A kert is csak elöl volt rendezett. Az étteremben is hozzá ragadt az ember könyöke az alátétekhez.
A security néni inkább idegesítő volt, mint megnyugtató. Értem én, hogy arra vették fel, hogy figyelje, ne tartózkodjanak illetéktelenek a szállodában, de ezt sokkal észrevétlenebbül is meg tudják más helyeken oldani. Az állandó igazoltatások nagyon idegesítőek voltak. Az ember sétált a parton a naplementében a párjával és nézte a kacsákat a vízben, mire odatoppant a néni, hogy igazoltatatás van :D Ha esetleg köntösben sétálsz és nem látszódik a karszalag tuti megállít, hogy "igazolja a jogosultságát" az ember. A gyereketket leszállította a rollerről, hogy igazolják magukat... rendkívül idegesítő volt.

Egyedül talán az ételekről-italokról tudunk pozitívan nyilatkozni. Első nap kivételével nagyon jó volt a vacsora, ízletesek, finomak voltak, a választék is megfelelő volt. A gyümölcsök mindig nagyon frissek voltak.

A személyzetről alapvetően pozitív kép alakult ki, de nagyon kevesen vannak egy ekkora szállodára. Kedvesek voltak, udvariasak, de egy teltházas estén úgy kellett vadászni őket italokért a vacsoránál és ha az ember nem volt elég rámenős, akkor vacsora végére kapta csak meg az italát.

A hotel nagyon jó adottságokkal rendelkezik, nagyon jó a közvetlen vízpart is, de borzasztóan le lett lakva. Egyáltalán nem látszódott, hogy nemrég lett felújítva. Több 4 csillagos szállodában is megfordultunk már Magyarországon, de ilyen állapotokkal még sehol sem találkoztunk. Ilyen állapotban inkább 3 csillagot érdemelne. Ennyi pénzért sokkal magasabb színvonalat vár el az ember.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. augusztus
    • Alvásminőség
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: KittyM430
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2019. augusztus 9.

Céges csapatépítőn voltam egy éjszakát. A vacsora és a reggeli is nagyon jó volt. A wellnessel is meg voltunk elégedve. A szaunák lehetnének egy kicsit nagyobbak, ott zsúfoltság volt. Szép helyen van, elég nagy parkolóval.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. június
  • Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: 363m_t_f
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése