Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (516)
Értékelések szűrése
516 találat
Utazók osztályozásai
168
143
110
64
31
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
168
143
110
64
31
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
27 a(z) 516 értékelésből
Értékelés időpontja: 2 héttel ezelőtt

Legnagyobb örömömre én voltam a napvendége érkezéskor, ezért párom és én extra figyelmet kaptunk mindenhol. A szobában már várt a névreszóló levél, gyümölcs és a nevemre gravírozott bor. Apróság, de mégis sokat számít. Tudnék sorolni apróbb hiányosságokat, de a személyzet kedvessége feledteti ezt.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. augusztus
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Kitty Z
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2 héttel ezelőtt

Mindenkinek csak ajánlani tudom! Rég pihentünk ilyen jót a 3 éves gyerekünkkel együtt! A szoba nagy méretű, tiszta, mindennel felszerelt. A személyzet rendkívűl kedves és mindenhol tekintettel vannak a gyerekekre! Gyerek menük, animátorok, arcfestés, gyerek foglalkozások.. Mind a kinti mind a benti kikapcsolódási lehetőségekkel nagyon elégedettek voltunk. Belföldön még nem éreztem magam sehol ilyen jól így a kíváló minősítést abszolút megérdemli ez a hotel és az itt dolgozók!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. augusztus
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: Dorina1990
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2 héttel ezelőtt

A lokaciot emelnem ki leginkabb: gyonyoru zold sziget, kozvetlenul a parton. A balatoni naplemente elmenye kaprazatos...Szinte nem is voltunk a szobaban, annyi a lehetoseg kinti medence, vízpart, wellness, szauna stb.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. augusztus
Utazás típusa: Egyedül utazott
Köszönet neki: Kardoserika
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2 héttel ezelőtt

Az utóbbi 5 évben a családommal szinte már csak ide járunk. Nagyon családos és barátságos környezetet nyújt az egész szálloda, tiszta és külön plusz az éttermi rész! mind a sima mind a prémium rész nagyon szép. Medencék is jó állapotban vannak, wellness rész is nagyon jó. Csak ajánlani tudom.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. augusztus
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: zsofi2000
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 3 héttel ezelőtt

Sajnos ezek a hibák nem csak ezt a "neves" szállodát, de a legtöbb hotelt sújtja és nem csak a Balatonon, hanem országosan. Olyan szállodába ma már, kevésbé jutunk el, ahol minden klappol. Mindezek köszönhetőek a szakember hiánynak. Nincs elég karbantartó, takarító és szobalányok is hiányoznak. Most lehet mondani, hogy több fizetést kellene adni a takarító személyzetnek és a karbantartónak. De azzal sem teljesen oldódna meg a helyzet, mert van egy erőkvóta ami felett nem bírják. Ha több személyzetet vennének fel, az nyilván nagyobb költségeket terhelne a bérkiadásokra. Viszont, hogy több személyzetet, több pénzért foglalkoztathassanak, annak bevételi többletet kellene produkálni. Ez így van a karbantartóknál, a pincéreknél, szakácsoknál és így tovább minden hiány munkaerőnél. Bevételi többletet, nyilván a szobaárak, illetve étel-ital árak emelésévvel lehetne elérni. Ennek viszont az lehet a hátul ütője, hogy kevesebben vennék igénybe a szolgáltatásokat kevesebb vendég jönne, a magas árak miatt. Így kevesebb lenne a bevétel. Csöbör-vödör szindróma. Egy szálloda + étterem és legfőképpen a wellness résznek, nagyon sok összetett és magas kiadásai vannak. Ezt leírni, kis könyvecske kellene.

Le kell azt is írnom, hogy sajnos a "vendégek" nemtörődömsége is hozzájárul a szálloda állagának romlásához. Pl.: Zsíros kézzel fogják meg a fotel karfáját, (egy idő után tisztíthatatlan, gusztustalan) A kilincs letöréseket sem a tulajdonos csinálja. A morzsát az ágyrésekbe sem a takarító teszi oda ( időhiány miatt nehéz tüzetesen takarítani). Egy szombati váltáskor 15-20 szobát kiporszívózni, ágyat húzni , mindent igazából rendbe tenni,- s mind ezt 3-4 óra alatt! Az abrosz lefoltozni pl. vörösborral, a hűtő belsejének összecsokizását sem a személyzet csinálja. A szőnyegbe taposni a sarat, leszakítani a függönyt stb... Ezt mind a vendégek nem törődöttsége teszi.... Fizettünk érte! Ez a dolguk! Benne van az árba! -tévhittel. Hát nem egészen így van.

Hogy régi a tapéta, felpereg?, igaz._De a képet nem kellet volna valakinek eltulajdonítani. Hogy hideg az étel?, igaz de nem kellett volna összetúrni, az előttünk fogyasztó vendégeknek. A WC-be n a maradék, ( van az ülőke mellett egy kefe). Az előző vendég a gusztustalan. És sok-sok apróság amit maga a vendég produkál, nem törődve az utánajövő következő pihenésre vágyókra.

Itt és legtöbb helyen, a rendszerben van a probléma. Ráadásul, Igénytelenebbek lettek a vendégek, csak követelnek, megmagyarázhatatlanul pocsékolnak és nem törődnek senkivel és semmivel. Sajnos az EGO is belejátszik mindezek panasz rétegződésbe.

A fentieknek részletes leírása nagyon hosszú lenne, de remélem ebből már sokan valamelyest megértik a lényeget.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. szeptember
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: HFM-ui
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése