Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (999)
Értékelések szűrése
1 001 találat
Utazók osztályozásai
526
339
103
20
13
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
526
339
103
20
13
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
232237 a(z) 1 001 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. március 4.

Gyakran foglaltunk Sopron kitűnő szállodájában szobát. Még sosem csalódtunk. A személyzet kedvessége, a tisztaság - bármilyen tipusú szobát igényeltünk - tökéletes. Hamarosan újra visszatérünk, barátainkkal együtt.

Szobatipp: Minden szoba tökéletes
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. március
Utazás típusa: Családjával utazott
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: evasipos
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Pál S, a Pannonia Hotel alkalmazásában álló Owner válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 5.

Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kiváló visszajelzést, reméljük a jövőben is lújra visszatérnek! Mindig öröm számunkra a visszatérő vendég és még nagyobb az ő értékelésük, mely adott esetben elismeri a folyamatos erőfeszítéseket és/vagy felhívja a fejlesztési lehetőségekre a figyelmet.

Tisztelettel:
Szilágyi Pál, igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 3. mobiltelefonon

Kellemes környezet, kényelmes ágy, udvarias személyzet - egy fiatal pincért kivéve! A folyosókon tárolt pótágyak eléggé illúzió rombolók. Kifogástalan ételek csodaszép étteremben! Wellness minősége korrekcióra szorul.
Összességében jól éreztük magunkat, köszönjük

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Partnerével utazott
Köszönet neki: ezustocske
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Pál S, a Pannonia Hotel alkalmazásában álló Owner válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 4.

Kedves Vendégünk!

Köszönjük a visszajelzést! Nem teljesen értjük a szöveg és az adott egy csillag közötti összhangot (reméljük a csillag a téves és javításra kerül :D), de a szöveges értékelésből indulunk ki, köszönjük, hogy visszajeleztek és jól érezték magukat. A wellnesszben is folyamatosak a fejlesztések, legközelebb március 20-án kezdünk egy hetes apróbb fejlesztéseket megvalósítani.

A pótágyak kapcsán utánajárunk a történteknek,
Tisztelettel:
Szilágyi Pál, igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. március 2.

A szálloda jó helyen és szép építészeti stílusban megépített épületben helyezkedik el. Sajnos a szoba felszereltsége és a reggeli minősége messze elmarad a 4 csillagos szállodáéktól, inkább egy gyenge 3 csillagosnak felel meg. Ez különösen a reggelinél szembetűnő, ahol a legolcsóbb kategóriájú és árfekvésű ételek elérhetőségénél szembetűnő, ami szerintem elfogadhatatlan egy 4 csillagos szállodánál. Továbbá a választék is egy gyenge 3 csillagos vagy erős 2 csillagos szállodáénak felel meg.

Szobatipp: Legyen a szobában szobapapucs, fürdőköpeny, cipőtisztitó felszerelés, cipőkanál, fürdőszobai piperefelszerelés (krémek, sampon, stb.)
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Családjával utazott
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: oroszgyorgy2018
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Pál S, a Pannonia Hotel alkalmazásában álló Owner válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 4.

Kedves Vendégünk!

Köszönjük a visszajelzést, reméljük legközelebb jobban telik a nálunk töltött idő. A reggelit a vendégeink közel 90%-a általában megdícséri, de az Ön visszajelzését felhasználva fejleszteni fogjuk. Az alapanyagok kapcsán nem értjük a megjegyzést, kifejezetten jó minőségű beszállítókkal rendelkezünk, számos helyi termelővel együttműködve, továbbá a pékárú az egyik legjobb hazai nagy pékségtől, a Lipóti Pékségtől érkezik. Mindenesetre, átgondoljuk, hogy mi okozhatta a problémát az Ön esetében.

A szobák felújítása idén kezdődik a Kisfaludy Program keretében, így ha egy-egy szoba esetleg már rászorul, az hamarosan felújításra fog kerülni, köszönjük a bíztatást!

Üdvözlettel:
Szilágyi Pál, igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 28.

Kíváló ár-értrék arányú hotel. Superior szobánk hatalmas méretű ággyal és nagy fürdőszobával szinte tökéletes volt. A hotel étterme magas színvonalú és udvarias kiszolgálású. A szálloda folyosóin néhány ott felejtett holmi rontotta a komfort érzetet.

Szobatipp: A szoba amely superior volt kellemesen nagy méretű volt. Talán csak az ágy matraca lehetne kényelmesebben puhább. Esetleg még a szoba bekészítéssel (tea, kávé, víz) egy kicsit a vendéget kényeztetni is lehetne még.
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Partnerével utazott
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: GyulaK125
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Pál S, a Pannonia Hotel alkalmazásában álló Owner válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 2.

Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük a pozitív visszajelzést. A szállodát idén tovább fejlesztjük és várjuk Önöket vissza sok szeretettel! A fejlesztések során kidolgozás alatt van egy teljes belsőépítészeti koncepció, így reméljük az Ön által említett kérdést sikerül rendezni hamarosan.

Üdvözlettel:
Szilágyi Pál, igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 25.

Kollégákkal mentünk síelni Ausztriába, és Sopronban volt a szállás. Tavaly is itt szálltunk meg, és jövőre is szívesen autózok inkább többet, azért, hogy ebben a kiváló szállodában szálljunk meg. Síelés után különösen elnyerte tetszésünket a forró szauna, az úszómedence - amelyben tényleg lehet úszni normálisan - és az egész wellnes részleg. A szálloda éttermében vacsoráztunk és reggeliztünk. Mindennel meg voltunk elégedve.

Szobatipp: A 208-as szoba fürdőszobájában kissé alacsonyan van felszerelve a folyékony szappan adagoló, így nem fér alá az ember keze.
Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
Utazás típusa: Ismerősökkel utazott
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: tamas76693
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Pál S, a Pannonia Hotel alkalmazásában álló Owner válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 27.

Kedves Vendégünk!

Köszönjük a kiváló visszajelzést, reméljük a jövőben is lesz lehetőségünk vendégül látni. Külön öröm, ha valaki a szálloda miatt kel útra vagy tesz meg hosszabb utat, ez igazán megtisztelő számunkra, köszönjük a bizalmat!

Tisztelettel:
Szilágyi Pál, igazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése