Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a TripAdvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Közeli hotelek
Értékelések (61)
Értékelések szűrése
61 találat
Utazók osztályozásai
15
16
9
9
12
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
15
16
9
9
12
Mit mondanak az utazók?
Szűrés
Lista frissítése...
16 a(z) 61 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. augusztus 12. mobiltelefonon

A családi szoba szegényes berendezése és kifeküdt matraca mellett a legkellemetlenebb volt a hőmérséklet. A légkondicionáló nem tudta lehűteni a szobát minimálisan sem,gyenge teljeseítménye miatt. 28.7 Celsius fok volt amikor megérkeztünk . A fotón a reggel nyolc órai hőmérséklet látható ami 26.3 fok. Sem aludni sem pihenni nem lehet 110 euróért. Senkinek nem ajánlom.

Ott-tartózkodás: 2018. augusztus, utazás jellege: baráti
Köszönet neki: orsikaraszi
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. június 26. mobiltelefonon

Kedves Leendő vendégek,
Párommal, foglaltunk egy szállást a idén júniusban a Szent János Hotelben 4* (Szegeden) egy Luxus lakosztályt a bookingon keresztül (lásd melléklet kép), ahol megadva a bankkártya adataimat a foglalást biztosítottuk. Ez meghatározott nap 23:59 előtt ingyenesen lemondható volt. Az első meglepetésünkre még a lemondási lehetőség előtt érkezett a következő sms részemre, hogy a szállás zárolta a fizetendő díj felét a megadott kártyámon vagyis 1 éjszakai szállás díját. Péntek este érkeztünk a szállásra és bejelentkeztünk, ahol ki is fizettették egyből a szobát, úgy hogy még át sem vettük az. Mondván 4*-os luxuslakosztály és visszatérő vendégek vagyunk, ezt szívesen megtettük már csak azért is, hogy később ne kelljen majd sok időt tölteni ezzel kijelentkezéskor. Meg is történt a kártyámat megterhelték 32.000,- forinttal a fennmaradó összeget, vagyis a 2. éjszaka árát, kézpénzben fizettük ki. Erről, 64ezer forintos fizetésről számlát állított ki a recepciós Hölgy, melyet átvettünk és megkaptuk a szoba kártyát. Felmentünk a Lakosztályba 211-es szoba, hogy lepihenhessünk a fárasztó nap után. Ott azonban kissé furcsa szagok vártak. Elmaradt a szokásos illatos és tiszta szobába érkezés érzete. Amikor közelebb mentünk és mindent szemügyre vettünk a következő, egyáltalán nem luxus lakosztályra emlékeztető körülmények vártak. (csatolt képek). A párna és lepedő koszos, sárga, koszos és foltos volt, valamint enyhén szólva sem illatos: ☹
A fürdőszoba, melyet meg sem találtunk elsőre, mert a hálószoba ajtó mögött olyannyira rejtve maradt, hogy ha nyitva volt a háló ajtaja, akkor nem is látszódott a kádas fürdőszoba bejárati ajtaja tőle, de azt kell mondjam, sajnos megtaláltuk ☹. (csatolt képek)
A szobában sem vártak jobb körülmények. (csatolt képek)
Mindezzel a problémával felkerestük meg a recepciós hölgyet, aki mondta, hogy úgy tűnik ismét nem volt takarítás vagy éppen nem elégséges és igen, volt már ilyenre panasz és példa. Ez után a recepciós Hölgy felajánlotta, hogy nézzük meg a másik lakosztályt. Ott is ugyanezek a körülmények vártak, amire azt a választ kaptuk, hogy hát a vendégek tönkretették. Sajnálják. Szintén koszos szoba és hátlap nélküli koszos leharcolt jakuzzi várt minket. Itt sem volt takarítás. A szoba nappali részén a kanapé ággyá alakítva ki volt, húzva, mert valószínűleg a korábbi vendégek ott aludhattak, mert az ágy, idézek egy bookingos panaszt; ’kőnél’ is keményebb volt. A szállás bookingos oldalán fedeztem fel később, főleg külföldi vendégek panaszait, amik személyes tapasztalatom alapján úgy igazak, ahogy ott le vannak írva. Amúgy a booking oldalán 8,3-as értékelésű és négycsillagos szállodának hirdeti magát a szállás, szerintünk alaptalanul sajnos ☹
Szobacserét illetően kértünk egy kis gondolkodási időt, bár sietni kellett mert a recepciós hölgy munkaideje lejárt, de nem volt nagyon mit átgondolni. Mivel sejtettük, hogy az első éjszakát levonják az volt a kérdés kibírunk-e itt egy éjszakát. Úgy döntöttem távozunk és kijelentkezünk. A recepciós Hölgy felhívta a Manegementet S.B-ét, aki mondta a neki telefonon, hogy a készpénzt vissza tuja fizetni, de sajnos a levont összeget nem, de majd hétfőn hívjuk fel és megmondja mit tehet. A korábban zárolt összegre is rákérdeztem immáron, mint egyfajta érdekesség, hogy azt miért csinálták, mire a recepciós Hölgy felvilágosított, hogy ezt így szokták. Tehát még lemondási időn belül a kártyán tranzakciót hajtanak végre. A kézpénzt visszakaptuk a számlát sztornóztuk és a Hölgy egy 32.000,- forintos számlát adott át a kártyáról történő levonás kapcsán, amelyet azonban felajánlott, hogy ott is hagyhatjuk, ha a pénz visszautalásra kerülne, mert akkor nem kell visszapostáznunk később. Nyilván nem éltünk a ’nagy’ lehetőséggel.
Elköszöntünk, küszködve döbbenetünkkel, de hát mit is tehettünk volna. Egy csodás hétvégét töltöttünk inkább a Novotel Hotelben. Bíztunk benne, hogy hétfőn megegyezünk a S.B-vel és visszautalja a pénzt azért a szolgáltatásért, amit nem tudtunk igénybe venni.
Hétfőn a bookingon keresztül kaptunk egy mailt, mi szerint a szállásadó azt írta nem jelentünk meg a szálláson. Felhívtam a Managert, ahogy azt kívánta az S.B. Manager, és kérdeztem, hogy mit hallott az esetről és mondjak-e valamit, részleteket, vagy utalja-e a pénzt? Azt mondta nem áll módjában visszautalni. Nem tartottam úgy, hogy lenne értelme harcolni, hiszen nyilvánvaló volt a hozzánkállása. Annyit kérdeztem, hogy miért hívatta mégis fel magát akkor? Erre nem kaptam választ. Mondtam ez esetben párom és ügyvéd fogja megkeresni, mert nem akarjuk kifizetni az igénybe nem vett szolgáltatás díját. Nem érdekelte és az ügyvédi felszólításra sem reagáltak. Valószínű dörzsöltebb társaság ez annál. A bookingos ellenőrző kérésre viszont nem tudtam mit válaszolni. Mert se nem foglaltam el a szobát, sem nem arról volt szó, hogy nem jelentünk meg. Ezért megkerestem levélben és telefonon keresztül is a bookingot, hogy segítsenek, mert nem tudom ilyenkor mi a teendő. Az Úr elmondta, hogy ők nem tudnak segíteni és nem hibásak semmiben, akkor tudnának mit tenni, ha akkor és ott a recepción állva este 10:00kor hívtuk volna őket fel. Mondtam, hogy nem abban kérem a segítségét, hogy visszautalják a pénzt, hanem hogy ne mit tehetek, hogy mások ne járjanak ugyanígy. Ezt írásban is megküldtem a bookingnak. Párom javaslatára, viszont rányomtam a kettő közül:
„Megszálltam a szálláson” „nem szálltam meg a szálláson”
arra, hogy megszálltunk a szálláson, ezért további kérdést kaptam, mi szerint, mi nem tetszett a szálláson, hogy elhagytuk azt.
Megjegyzésben az alábbiakat írtam:
„A nem tetszett az kicsit szubjektív, de itt nem erről volt szó. Megkíséreltük átvenni, de a szoba koszos volt és nem felelt meg a "luxus" kategória feltételeinek, ahogy azt a booking felé továbbított képek is jelzik (összetört bútorok, koszos szoba). Felajánlottak egy ugyanilyen szobát, amit szintén nem tudtunk átvenni, mert ugyanazokkal a hiányosságokkal rendelkezett (kád koszos és nem felszerelt azzal, amit a képen mutattak és azt a választ kaptuk a recepcióról, hogy a többi vendég tönkretette) ezért új szállás után kellett nézünk, de a bankkártyámat leterhelték az első éjszaka árával. A szállásról képeket készítettünk két tanú ismerte el (recepciósok, hogy nem volt takarítás a szobákban). Felháborítóan koszos volt minden, melyekről képeket készítettünk. Még azt is felajánlotta párom, hogy adjanak tiszta lepedőt és ágyneműt és mi húzzuk át az ágyat, ezért ajánlották fel az új szobát, de amikor azt megláttuk, rájöttünk, hogy menthetetlen az ügy. Úgy gondolom, hogy teljesen egybevágó ez a kép a többi, jórészt külföldi vendég nézőpontjával. Szeged szégyene ez a hely, nagyon sajnáljuk, hogy ilyen előfordulhat.”
(semmi nem történt azóta a booking részéről sem, pedig mindent megírtam nekik) 3 hét telt el.
Ezek után tanácstalanul álltunk, majd felhívtam utolsó esélyként, mert nem kívántam oldalas leveleket írni, a számlán lévő cég tulajdonosát B.K. Hölgyet, akit éppen a recepción találtam, ezért a Szent János Hotel recepcióján lévő Úr átadta a telefont neki, aki közölte velem, hogy telefonon nem tud segíteni, írjam meg neki, mit szeretnék e-mailen. Úgy gondolom, hogy mivel úgysem nagyon érdekelte a Hölgyet még dióhéjban sem az egész és kissé barátságtalan hozzáállása végett a végén belenyugodtunk abba, hogy szolgáltatás nélkül fizettük ki a szállást. Végezetül a képek a jaccuziról eltűntek mára a booking oldaláról mivel a szállás a bookingtól megkapta azokat, mert továbbították nekik. Abban reménykednénk, hogy másokkal többet ez nem fordulhat elő, ahogy a bookingon sokan mások is beszámolnak hasonlókról a szállással kapcsolatban, ami meg még szomorúbb, hogy külföldi vendégek, akik nem tehetnek semmit ☹. Végezetül azért írom ezt itt meg, mert a bookingtól nem kaptunk lehetőséget, hogy tapasztalatainkat megoszthassuk, amit azért sem értek, mert ki is fizettük a szállást. ☹

Ott-tartózkodás: 2018. június, utazás jellege: páros
1  Köszönet neki: Katalinnn
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. június 10. mobiltelefonon

A szálloda elhelyezkedése jó, segítőkész személyzet, a reggeli rendben. Viszont a fürdőszoba állapota kritikán aluli, koszos, igénytelen, a zuhanykabinba papuccsal is óvatosan léptem be... a WC-t inkább hagyjuk ,a fel tekercs wc papír pedig mar mellékes 2 napra :(. Szerencsére törölközőt hoztunk magunkkal, az ott levőket nem szívesen használtuk volna. A konyha koszos.Nem választjuk újra ....

Ott-tartózkodás: 2017. június, utazás jellege: páros
Köszönet neki: GergelyC30
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. május 11.

Már több alkalommal szálltunk meg a hotelben, legutóbb áprilisban. Nagyon jó helyen található,közel a belváros és 15 perc séta a sportcsarnok. Kedves személyzet, tágas, tiszta szobák, jó reggeli. Ár-érték arányban kiváló. Bátran ajánlom mindenkinek.

  • Ott-tartózkodás: 2017. április, utazás jellege: családi
    • Érték
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: levis67
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2016. augusztus 17.

Öt napot töltöttünk a szállodában a férjemmel. Remek elhelyezkedésű szállás, Szeged egy központi de nyugodt részén. Minden megközelíthető max. 10 perces sétával (kivétel a vadaspark kb. 30 perc). A szoba tágas volt és egy kis konyha is volt hozzá. Nagyon jól felszerelt konditeremben, minden nap nyugodtan edzhetnek a vendégek. A wellness résznél az infraszauna nem üzemelt, de a finn szaunát kérésre 20 perc alatt felfűtik. A személyzet nagyon segítőkész és barátságos. Mi remekül éreztük magunkat. Kizárólag építő jellegű kritikaként írnám, hogy a reggeli sajnos nagyon egyhangú volt, minden nap ugyanaz a kolbász, virsli és tojás, felvágott és sajt. A matrac nekünk egy kicsit túl kemény volt, elég gyenge a wifi továbbá a zuhanyzókabinból minden igyekezetünk ellenére is kifolyt oldalt a víz.

Szobákra vonatkozó tipp: A konditerem melletti szobákat a reggeli edzések miatt nem annyira ajánlom későn kelőknek.
  • Ott-tartózkodás: 2016. augusztus, utazás jellege: családi
    • Érték
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
1  Köszönet neki: Hanyatt
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése