Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (209)
Értékelések szűrése
209 találat
Utazók osztályozásai
118
52
19
20
0
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
118
52
19
20
0
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
109114 a(z) 209 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. március 1.

Először voltunk önöknél. Recepción kedvesen fogadtak és tájékoztattak.Szobák nagyon jók voltak,rendezett és tiszták voltak.Reggeli és a vacsora választékos és ízletes volt. A wellness részleget a sok vendég miatt lehetne fejleszteni.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: GoPlaces758333
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Royal-H2025, a Royal Club Hotel alkalmazásában álló Ügyvezető igazgató válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. március 11.

Kedves Vendégünk,
Nagyon szépen köszönjük elismerő szavait és építő jellegű észrevételét! Külön köszönjük, hogy munkatársainkat is megemlítette és dicsérő szavakkal illette. Örömmel olvastuk, hogy éttermünk kínálata elnyerte tetszésüket. 
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét a Royal Club Hotelt választják pihenésük helyszínéül. Addig is minden jót kívánunk és szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel,
Belán Miklós
Szállodaigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. február 17.

2 éjszakát, 3 napot töltöttünk el a Royal Club Hotelben. Tulajdonképpen majdnem azt kaptuk, amit vártunk. Voltak hibák, amik nem nagyok, igazából apróságok, amelyek lehet, hogy sokat nem adnak hozzá a pihenés élményéhez, de mindenképpen szeretném megemlíteni. Nem azért, mert ki szeretnék kiszúrni valakivel, pusztán azért, mert ezek a hibák egy kicsi odafigyeléssel kiküszöbölhetők. Számomra ez a szálloda nagyon alulról súrolja a 4 csillagos besorolást. Tulajdonképpen egy kicsit feltupírozott 3 csillagos szálloda. Mondom ezt azért, mert 3 féle főmenüből lehet választani átlagos ételeket vacsora gyanánt. Ezzel semmi gond, viszont ha ez a menü, akkor az étel legalább olyan finom legyen, hogy megszólaljon, viszont sajnos nem ez történt. Sokszor kihűlt az étel. Wellness: igaz, hogy kicsi, de nincs szezon, nem is használták sokan a szolgáltatást, viszont koszos, piszkos a szauna, a törölközőnket konkrétan befogta a kosz. Hullik a csempe a szaunák melletti zuhanyzóban. Silány a reggelihez járó kávé. Ehhez képest a rizstej meg mandulatej iható hozzá. Ezek apróságok ugyan, de kijavítva ezek a hibák sokat tudnak dobni a minőségen. Mindenesetre a reggeli kiváló volt, a személyzet aranyos és segítőkész. A szobák nagyon-nagyon tiszták és rendkívül jól vannak kialakítva. A játszóház ötlete is kiváló. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, csak a részletekre lehetne kicsit jobban figyelni.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. február
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Alvásminőség
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
1  Köszönet neki: TiborH169
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Royal-H2025, a Royal Club Hotel alkalmazásában álló Ügyvezető igazgató válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 24.

Kedves Tibor!
Köszönjük megtisztelő visszajelzését és javító szándékú észrevételeit. Vendégeink elégedettsége kiemelt jelentőséggel bír számunkra, hiszen általuk igyekszünk a folyamatosan felmerülő igények, észrevételek mentén alakítani szolgáltatásaink paramétereit. Észrevételei mindenképpen hasznosak számunkra annak érdekében, hogy a leírt pontokra még nagyobb figyelmet fordítsunk és hasonló dolgok a jövőben ne fordulhassanak elő.
Véleményét részletesen átolvasva és az adott részlegekkel megvitatva biztosíthatom, hogy minden tőlünk telhetőt megteszünk az esetleges hibák kijavítása érdekében. Bízom benne, hogy bizalmukat nem veszítettük el véglegesen és a jövőben visszatérve tapasztalják majd dinamikus fejlődésünket!
Sok szeretettel várjuk vissza!
Üdvözlettel,
Belán Miklós
Szállodaigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 21. mobiltelefonon

Nem először voltunk édesanyámmal Visegrádon, így tudtuk, hogy mire számíthatunk a várost illetően. A szállodában még nem voltunk, így meglepetés volt számunkra minden. A személyzet nagyon kedves, a maga nyugodt tempójában mindent megtesz a vendégekért. A szoba nagyon tágas, tiszta, az ágy kényelmes. Négy csillaghoz képest tényleg le a kalappal a szobákat illetően. A reggelit nem mondanám 4 csillagosnak a választékot illetően. Azt lehetne kicsit bővíteni mind választék mind minőség tekintetében. Ugyan ezt mondanám a vacsorára is. Wellness: minden medencében ugráltak, pancsoltak, hangoskodtak gyerekek, szóval sehol sem tudtunk igazán pihenni, így a szaunna és relax szobában tudtunk csak ordításmentesen lenni. Kis wellnesshez nincs személyzet, így a gyerekeknek sincs elmondva, hogy ne ugráljanak az amúgy is kicsi felnőtt medencében. Ahogyan a képek is mutatják, a wellness hallatán nem egy komplexumra kell számítani, így ezt a szállodát nem kifejezetten wellnessezni vágyóknak javasolnám, hanem azoknak, akik egy hosszú, aktív nap után pár órára ki szeretnének nyújtózni.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. szeptember
Utazás típusa: Családjával utazott
Köszönet neki: petrab755
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Royal-H2025, a Royal Club Hotel alkalmazásában álló Ügyvezető igazgató válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 6.

Kedves Petra!
Nagyon szépen köszönjük elismerő szavait és javító szándékú észrevételeit szállodánkról.Külön köszönjük, hogy munkatársainkat is megemlítette és dicsérő szavakkal illette. Reméljük, hogy hamarosan ismét a Royal Club Hotelben köszönthetjük! Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel,
Belán Miklós
Szállodaigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 6.

A hotel tiszta, rendezett pihenőhely ahol családok, házaspárok, fiatalok, idősek egyaránt megtalálják a pihenéshez , kikapcsolódáshoz szükséges körülményeket.
A személyzet nagyon figyelmes, előzékeny, kedves.
Szívesen ajánlom ismerőseim körében.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. november
Utazás típusa: Partnerével utazott
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: kassai68
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Royal-H2025, a Royal Club Hotel alkalmazásában álló Ügyvezető igazgató válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. december 7.

Kedves Vendégünk!
Öröm volt olvasni sorait! Köszönjük elismerő szavait szállodánkkal kapcsolatban.Nagyon örülünk pozitív visszajelzésének és köszönjük, hogy ezt megosztotta másokkal is! Reméljük, hogy hamarosan ismét a Royal Club Hotelben köszönthetjük!
Üdvözlettel,
Belán Miklós
Szállodaigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. december 6.

3 napot töltöttünk a szállodába, mindennel tökéletesen meg voltunk elégedve. Nagyon tetszett az elrendezése a stílusa, ami még nagyon fontos volt számunkra, hogy nagyon jó játékok voltak gondolva minden korosztályra, csendes, nyugodt. A személyzet segítőkész és felkészült, valamint rendkívül udvarias. Az ételek finomak és bőséges a választék.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. december
Utazás típusa: Családjával utazott
Ezzel a hotellel együttműködve begyűjtött értékelés
Köszönet neki: emoke622
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Royal-H2025, a Royal Club Hotel alkalmazásában álló Ügyvezető igazgató válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. december 7.

Kedves Emőke!
Nagyon szépen köszönjük kedves és dicsérő szavait szállodánkról és a személyzetről egyaránt! Örömünkre szolgál, hogy éttermünk választéka és ételeink ízletessége is elnyerte tetszésüket!
Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is!
Üdvözlettel,
Belán Miklós
Szállodaigazgató

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése