Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (2 339)
Értékelések szűrése
2 339 találat
Utazók osztályozásai
991
693
364
150
141
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
991
693
364
150
141
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
2227 a(z) 2 339 értékelésből
Értékelés időpontja: 2018. január 31.

A kiszolgáló személyzet a szálloda minden területén kifogástalan volt. Az ételek finomak, bőségesek és változatosak voltak. A szálloda épülete kicsit tényleg leharcolt, de a szobánkkal minden rendben volt, ahogy a tisztasággal is.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2018. január
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Alvásminőség
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
1  Köszönet neki: Fruzsina M
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
guest relations G, a The Grand Resort Hurghada alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. február 1.
Google-fordítás

Dear Fruzsina,

Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort, and sharing your holiday experience.

We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel, facilities, services, and the hospitality of our staff fulfilled your holiday expectations. I will ensure that your very kind words are passed onto all of the Grand Resort team, who all work very hard to ensure that our guests have an enjoyable and memorable stay with us.
We all look forward to welcoming and seeing you again very soon.

Warm regards,
Hotel Management

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2018. január 21.

2015 után 2017 nyarán ismételten meglátogattam a szállodát. Azt mondanám,hogy egy lépés előre kettő hátra.Ami jobb lett, hogy leselejtezték a soksérült,csorba tányért, poharat. A lobbyban viszont még mindig a rettenetesen kiült kanapék,és fotelek vannk. Az étel minősége sokat romlott, pl. vaj helyett margarin? WTF? A desszert választék az mégmindig nagyon jó,bár az is gyengébb. Ami még szomorú, hogy a szálloda halljából aaz esti programok kiköltöztek a Mallba.Ár/Érték aránya még mindig jó.Szerencsére a King Size méretű ágyak, és a matrcok még használhatók!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. június
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Érték
    • Alvásminőség
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: Istvan968
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
guest relations G, a The Grand Resort Hurghada alkalmazásában álló Guest Relations Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2018. január 24.
Google-fordítás

Dear Istvan,

Thank you very much for taking the time to review the Grand Resort.

We are pleased to hear that overall you enjoyed your stay, and are sorry we did not fulfill all of your holiday expectations and that your experience could have been better, thank you for your feedback. Please be assured that your comments have been passed to the relevant Departments for them to action appropriately. We welcome and appreciate all feedback, as we are continually working to improve and enhance our services to all our guests, to ensure that we meet all of their holiday expectations.
We hope to welcome you back again in the future.

Warm regards,
Hotel management

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. szeptember 16. mobiltelefonon

Figyelmesek a vendégekkel, vidámak és segítőkészek.
Az ételek frissesége, illata tökéletesek és ízletes.
Ragyogó tisztaság.
Köszönet az összes dolgozónak és alkalmazottaknak, a takarítókat is bele értve.
( Jozsef, Mohamed , Ahmed , Nabil stb )

Külön köszönet, annak a Magyar csapatnak, akik a programokat szervezték a strandon. ( Torna, dárc stb.)
Jó volt veletek, köszönöm !

Andrew

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. szeptember
Utazás típusa: Üzleti ügyben utazott
5  Köszönet neki: MokaM153
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. szeptember 5.

Tisztelt mindenki aki ezt olvassa!Maga a szallas atlagosan jo volt de voltak meglepo es olyan dolgok amiert lehet hogy nem fogunk tobbet eszakafrikai orszagokba menni.Ennek az egyik nagyon indokolt oka az a meglehetosen kis alattomos bakterium vagy viruska ami teljesen ellehetetleniti azt hogy jol erezzuk magunkat.Ha mar a csalad csak egyik tagja megkapja az mar eleg es ranyomja belyeget az egesz utazas felhotlen elvezetere.Amasik ok a pincerek allando apropenz kunyeralasa mert szinte csak muszajbol vagy eppen immel ammal szolgalnak ki .amugy ha nem lennenek pincerek hanem onkiszalgalas talan sokkal jobban mukodne.A hotel koruli setany esti setalasra elviselhetetlenul ramenos alakok tomegebol all.Folyton azaz 10-20 meterenkent el akarnak adni valami mar nagyon zavaro tud lenni mindenki tapogat es kezet fogna velunk mindenki azt akarja tudni honnan jottunk es hogy minnel elobb nala vasaroljunk valamit .Ottletunk -kor a nagy etkezoben a verebek csak hogy nem belecsinaltak az asztalunkra es az egyik este amikor 7 -en le akartunk ulni vacsorazni nem talaltunk szabad asztalt cselekedven osszehuztunk 2 -ot es azt nem volt szabad.elkuldtek bennunket egy masik asztalhoz ami rendetlen es koszos volt.majd ott vartunk a kezunkben a tanyerokkal mert senki sem torodott velunk.Igaz a melettunk levo 8 szemelyes asztalnal 2 -en ultek de azokra senki sem szolt hogy uljenek at es ne foglaljak el a nagyobb csaladok helyet!Kint a tengerparton is kb otpercenkent valaki el akart adni valamit vagy valamilyen szolgaltatast akart volna nyujtani eleg zavaro .

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. augusztus
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Elhelyezkedés
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
5  Köszönet neki: zsolla69
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. augusztus 3.

A hotellel, szobaval , ellatassal kapcsolatban minden rendben volt!
Ami szamomra kicsit negativ, hogy egy 5 csillagos hotelben mukodhetne a wifi! Ami elvileg ugyan volt ( de csak a recepcio kornyeken ) gyakorlatilag viszont nem.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. július
  • Utazás típusa: Egyedül utazott
    • Alvásminőség
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
3  Köszönet neki: CsillaG2
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése