Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
A partnerek kifizetései kihatnak az árak listáján kialakult sorrendre; a „Kiemelt” vagy „Szponzorált” rendezési szempont esetében pedig akár a szálláshelyek listáján kialakult sorrendet is befolyásolhatják.
Értékelések (3 205)
Értékelések szűrése
3 205 találat
Utazók osztályozásai
1 689
993
338
106
79
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
1 689
993
338
106
79
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
16 a(z) 3 205 értékelésből
Az értékelés eredetileg angol nyelven íródott. Eredeti megtekintése
Értékelés időpontja: 2014. május 13.

Amikor először meghalljuk a Taj szót valamiféle vendégszeretetet várunk, amire a prémium ár jogosít fel miket.
De mi nem ezt láttuk a hotelben.
Szóval az utunk Mumbaiba késedelmes volt és 16 órakor érkeztünk 12 óra helyett, ami miatt már önmagában ingerlékenyek voltunk.
Amikor lefoglaltuk a szállást, biztosítottak minket, hogy tengerre néző szobát fogunk kapni.
Amikor pedig megkaptuk a nekünk kiosztott szobát, először egy a városra néző 4. emeletit kaptunk.
Kértünk egy magasabb emeletit, amire adtak egyet a hatodikon, különálló ágyakkal (házaspár részére ez egy egyszerűen ostoba ajánlat), majd jó csomó alkudozás után kaptunk egy 15. emeleti, tengerre nézőt. Boldogan mentünk fel a lifttel. De a boldogságunk nem tartott sokáig. A szoba APRÓCSKA volt.
Az otthoni fürdőszobám nagyobb, mint az. Aztán a kilátás. Amikor tengerre néző kilátást ígérnek, az óceánra nézőre számítunk (amit a Taj oldal is hirdetett), de az óceán jó 2 km-re volt a szállodától és az óceáni kilátást megtépázta a roskadozó épületek látványa épp velünk szemben.
A szállodai személyzet goromba volt és cseppet sem segítőkész. Még a poggyászunkat is magunknak kellett cipelnünk, ami nyolcévnyi nemzetközi és hazai utazásom alatt nem esett meg.

Az egyetlen jó oldala ennek a hotelnek a rendkívülien szívélyes éttermi személyzet, akik úgy szaladgálak föl alá, hogy a reggeli roham zűrzavara ne nyomja rá a bélyegét a viselkedésükre és a kifogástalan kiszolgálásra. Dicsőség az éttermi személyzetnek!
Összességében valószínűleg soha többet nem megyünk ebbe a szállóba Nariman point-ban, hanem inkább az Oberoiba vagy a Tridentbe vagy még talán a Taj Lands-ba.

Köszönet neki: Robin M
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.Az értékelés eredetileg angol nyelven íródott ekkor: www.tripadvisor.co.uk. Eredeti megtekintése
VBTPM, a President - IHCL SeleQtions alkalmazásában álló Director of Sales válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2014. május 14.

Dear Guest,

Greetings from Vivanta by Taj President Mumbai

Thank you for your kind feedback and we apologize for the inconvenience caused to you; during your recent stay with us.

We have noted your comments and are taking corrective action on the same. We regret the inconvenience and look forward to welcoming you back soon.

Rest assured, we shall ensure all personal care

Regards, Anand

Anand Padmanabhan
Director of Sales

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
A következő értékelések angol nyelvű értékelések gépi fordításai. Megjelenítsük a gépi fordításokat?
Értékelés időpontja: 2020. február 11.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. február
    • Érték
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
President-Mum, a President - IHCL SeleQtions alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2020. február 12.

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. február 11.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. január
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Kiszolgálás
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
President-Mum, a President - IHCL SeleQtions alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2020. február 12.

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. február 9.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2020. január
    • Érték
    • Elhelyezkedés
    • Alvásminőség
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
A következővel együttműködve begyűjtött értékelés: Taj Hotels & Resorts
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
President-Mum, a President - IHCL SeleQtions alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2020. február 10.

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2020. február 9.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2019. december
    • Érték
    • Elhelyezkedés
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
President-Mum, a President - IHCL SeleQtions alkalmazásában álló General Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2020. február 10.

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése