Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
A partnerek kifizetései kihatnak az árak listáján kialakult sorrendre; a „Kiemelt” vagy „Szponzorált” rendezési szempont esetében pedig akár a szálláshelyek listáján kialakult sorrendet is befolyásolhatják.
Értékelések (33)
Értékelések szűrése
33 találat
Utazók osztályozásai
2
3
14
10
4
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
2
3
14
10
4
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
813 a(z) 33 értékelésből
Értékelés időpontja: 2017. szeptember 12.

Nem értem, hogy azt a minimális odafigyelést miért nem fordítják az állagmegóvásra. Egy nagyon színvonalas hotel lehetne, ha azt a minimális odafigyelést rászánnák a szobákra és minimális költséggel korrigálnák a hibákat. A recepciós hölgy kedves és segítőkész, a masszőrök tudják a dolgukat. A külső medence tiszta de a jakuzziba csak sorbaállással lehetne bejutni. A szoba kiváló volt, fényes, nagy közös erkély, az ágy matraca kényelmes, a tv csatornák száma végtelen, a fürdő köntös tiszta... Viszont a fürdőben nem értem, hogy miért vízköves a zuhanyrózsa, miért rozsdásak a krómozott polcok, miért van a falon lyuk, ami nincs eltüntetve?!
A svédasztalos reggeli és vacsora bőséges és ízletes.. viszont rosé bort ne kérj, mert állott és ihatatlan.... másnapra azt a választ kaptuk, hogy megnézték és nem volt más bor a nagykerben. :) Tényleg minimális odafigyeléssel megérdemelné a **** -ot, de jelen állapot szerint nyugodtan le lehetne venni belőle párat. Tényleg, ezt valaki, valamikor ellenőrzi?

Szobatipp: tágas, fényes szobát kérj!
Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. szeptember
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Érték
    • Szobák
    • Kiszolgálás
Köszönet neki: tszoli
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. május 17.

Nagyon kedves volt a személyzet, a kiszolgálás osztályon felüli volt. Nekem legjobban ez az appartman jelleg tetszett, hogy volt egy lakosztályunk jól felszerelve, olyan érzés volt mint ha otthon lett volna az ember. Volt wellnes részlege is, de ezt kicsinek találtam a vendégek számához képest. A masször hölgynek arany keze volt.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2016. december
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Elhelyezkedés
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
1  Köszönet neki: szentirozsa
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. március 29.

Egész idő alatt azon gondolkoztam mitől kaptak 4 csillagot. A szobában a két ágy a sarokban állt, az idős vendégnek a végén kellett be illetve kimászni. A tv adaptere kb. 20 percenként kikapcsolt, újra kellett indítani. Akkor is kikapcsolt, ha a villanykapcsolót fel, vagy lekapcsoltuk, vagy, ha valaki zuhanyozott, vagy a hűtőszekrényt kinyitottuk.A vacsora nagyon egysíkú volt, nem volt hús, vagy halszelet sem sütve, sem rántva. A köret hideg volt, a desszert gyenge volt, mákos-gombóc, szeletelt narancs, kivi alma darabolva. Reggel meleg szilvalevet kaptunk kancsóból, nem tették ki az italautomatát, csak a második nap. A választék is nagyon gyér volt, a második nap valamivel már jobb(volt tojás rántotta is.) A wellness meg nulla! Egy fürdőkádnyi jakuzzi és 2 szauna. Igaz kaptunk 1000 Fos bont, amivel a Mátyás Hotelban 2-7-ig wellnessezhettünk. Az már kedvező volt.
A takarítás is gyenge volt, a folyosókon is.

Szobatipp: ne fogadják el a 307-es szobát!
Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. március
  • Utazás típusa: Ismerősökkel utazott
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
1  Köszönet neki: Nemestóthy Z
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. március 18.

Tágas szobák, jó elrendezés. A hozzátartozó kis konyha teljes felszereléssel rendelkezésre áll. Étterme kiváló, a kiszolgálás kiváló, kedves személyzet van mindenütt. A szállás félpanzióval vehető ki, viszont az 1000 Ft-os kuponnal teljes ellátás megoldható. Fürdési lehetőség csak a szomszédos szállodában is ill. máshol is igénybe vehető 1000 Ft-os kuponnal.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. március
Köszönet neki: 634dezs_m
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. január 29.

Valójában nem is szálltam meg a hotelben, mert a szálloda vezetőjével a fizetéskor komoly össze tűzésbe keveredtem ,és szilveszter előtt 1 nappal szó szerint elzavart. Egy 35m-es két ágyas szobát foglaltam egyedül, hetekkel előtte. Valóban kedvező áron. Karácsony előtt, és karácsony másnapján is zaklatott az egyik recepciós hölgy, hogy mondjam vissza a foglalásom, ha nem kérem a szilveszteri ünnepi vacsorát, megtoldva azzal a hazugsággal, hogy egy wellness hotelben nem fog a wellness részleg működni. Ezek után nem is tudom miért mentem el. Időközben úgy alakult, hogy ketten érkeztünk, ezt már nem tudtam csak telefonon jelezni, hogy a plusz költségeket természetesen fizetem. Ezen volt a vita, mert a szálloda gyorsan beszorozta az árat kettővel, amit én nem tartottam igazságosnak. Nem két szobát kértünk, a szoba maradt, a plusz 1 fő költségeit, étkezését, pótágyat, vagy a kétágyas és ágyas szoba ár közötti költséget természetesen kifizettem volna. Itt látszott, hogy kiakarnak utálni, hogy napi áron, többért kiadhassák a szobát. 2 portás, egy vezető, és még a szakács is arról akart meggyőzni, hogy mennyire nincs igazam. Ilyen inkorrekt, jellemtelen személyzettel, még soha nem találkoztam. A vendéglátás szégyene! Mi az, hogy zaklatjuk a vendéget, és hazudozunk? Utána, meg jó, hogy a szakács is nem egy bárdal akart meggyőzni az igazukról? Nem két vacsora helyet akartam egyet fizetni, ha nem egy két ágyas szobát nem akartam kétszer kifizetni. A jelenet már önmagában is minősít, amikor a szakács is beleszólhat egy vendég, és vezető beszélgetésébe, és kioktathatja a vendéget.
Mellesleg 10 évig dolgoztam ettől nagyobb szállodában.
A diplomámat a budapesti vendéglátóipari főiskolán szereztem. Szolidáris vagyok a kollégákkal, de itt a szakmát járatták le. Soha senkinek nem ajánlom!!!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2016. december
Utazás típusa: Partnerével utazott
2  Köszönet neki: Zsuzsanna V
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése