Észrevettük, hogy nem támogatott böngészőt használ. Előfordulhat, hogy a Tripadvisor webhely nem jelenik meg megfelelően.A következő böngészőket támogatjuk:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. A szobatípusok eltérőek lehetnek.
Közeli hotelek
Értékelések (126)
Értékelések szűrése
126 találat
Utazók osztályozásai
34
25
35
21
11
Utazói típusok
Időszak
NyelvAz összes nyelv
Egyéb nyelvek
Utazók osztályozásai
34
25
35
21
11
Mit mondanak az utazók?
Kiválasztott szűrési feltételek
Szűrés
Lista frissítése...
1116 a(z) 126 értékelésből
Értékelés időpontja: 2017. november 7.

4 éjszakát töltöttünk el a családommal. Superior szobában. A szoba tiszta volt, megegyezett a weboldalon feltüntetett képekkel. A reggeli és a vacsora finom és változatos. A Sári csárda kiváló. A hotel személyzete kedves, udvarias és profi volt.
A szálloda környezet csodálatos. Kirándulásra és horgászásra abszolút alkalmas.

Tuti hogy visszamegyünk.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. november
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Alvásminőség
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
1  Köszönet neki: vsazasztalos
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Diamant H, a Diamant Hotel alkalmazásában álló Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. november 9.

Kedves Vendégünk!
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal!
A jövőben is várjuk Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. október 9.

A foglalt szoba helyett egy büdös,takarítatlan,sötét földszinti szobát kaptunk,amin ablak sem volt,az egyetlen szellőzés a teraszajtó,amin szúnyogháló nincs,a fürdőszobában csak nyitott ablaknál lehet fürdeni,mert olyan bűz van,a TV kisebb,mint egy számítógép monitor,a falak gipszkartonból,minden ki,és behallatszik,a lámpa zsinórja a kapcsoló helyén szikszalaggal összeragasztva,és ráz,az ágyon gumilepedő(mint az oviban),amitől aludni nem lehet,mert minden mozdulatnál recseg-ropog,és ami a legszebb: a bevitt üdítőre,vagy ásványvízre szerintük teljesen jogosan dugódíjat számíthatnak fel,mivel nem a minibárból fogyasztunk,amiből a szálloda él! Ezt szó szerint így közölte velünk a vezető a recepción,miután rákérdeztünk a szobában hagyott tájékoztató lap szövegére,amit persze foglaláskor nem említettek! Gusztustalan a szálloda,és a személyzet is!!!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. október
  • Utazás típusa: Partnerével utazott
    • Szobák
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
3  Köszönet neki: BoardingPass735043
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Diamant H, a Diamant Hotel alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. október 12.

Kedves Vendégünk!
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Sajnálatos módon a Dunára néző szobaigényét írásban nem kaptuk meg, így ezt érkezésre nem tudtok előkészíteni, azonban a helyszínen orvosoltuk a problémát és Dunára néző szobát biztosítottunk Önöknek.
Az ágy matracán matracvédő és lepedő van, mely szükséges textília részét képezi.
Az említett lámpát karbantartó vezetőnk ellenőrizte és az Ön által észlelt problémát nem találta, hiszen folyamatos ellenőrzés alatt vannak szobáink gyerekbarát szálloda révén.
A külső ételekre vonatkozó kiírást az ellenőrző szervek miatt kellett bevezetnünk, hiszen egy esetleges ellenőrzés során minden ételt számlával kell igazolnunk, amely a szálloda területén megtalálható. Továbbá egy esetleges megbetegedés esetén sem tudjuk vállalni a felelősséget külső ételek behozatala esetén.
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. július 24. mobiltelefonon

A hely adottságai kiválóak. Gyönyörű környezet. A személyzet kedves.

DE! A svédasztalos vacsora 10 perc elfogy, amit lassan pótolnak. Minden este várni kell. Az ételek egyébként finomak.

A szállodai játszóházba naponta és fejenként 1500 Ft!!!!! a belépő.. (3 gyerekkel voltunk 7 estét..) Nyilván Így folyton üres.. És mikor szóvá tettem, azt mondták, hogy azért, mert nagyon drága volt a kialakítása...

A szálloda nem túl nagy medencéjében több a külsős vendég, akik strandként használják azt, holott ez nem egy fürdő.
Egyébként a medencék és a strandrész szuper.

A tisztaság fogalma sem "tiszta". A szobánkban lévő 2 személyes kis ülő alkalmastosság olyan szinten volt pisi vagy izzadság foltos, hogy kérnem kellett rá egy lepedőt... A paplan huzatot kimossák, de a paplan belül sárga foltos...

A recepciónál kiírják, hogy semmi nemű ételt italt nem vihetsz be, mert ha megtalálják a szobában, dugópénzt számolnak fel... de ha kérsz egy kancsó csapvizet, azt 440 Ft-ért felszámolják.
A darazsakkal harcot kell vívni.
Stb stb sorolhatnám..

De ami a legnagyobb baj, hogy bár a személyzet minden észrevételünkkel egyetért, de kötve van a kezük, mert akár az itt leírt sok negatív kritika, akár a szállodában elmondott észrevételek nem érdeklik a szálloda vezetőségét... ez nyilvánvaló.
Egyértelműen nem a vendégekért vannak.

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. július
Utazás típusa: Családjával utazott
4  Köszönet neki: Curious712056
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Diamant H, a Diamant Hotel alkalmazásában álló Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. július 25.

Kedves Vendégünk!
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömmel olvastuk a környezet és a személyzettel kapcsolatos pozitív visszajelzését!
Itt tartózkodásuk idéjére csomaguk ugripark belépőt, játék terem használatot, röplabda pálya használatot és asztali teniszezési lehetőséget kínált.
A külsö étel és ital behozatalát a VOP írja elő számunkra, ugyanis amennyiben olyan élelmiszer kerül a házba, melyet számlával nem tudunk igazolni azonnali büntetést von maga után.
A természet lágy ölén és a víz part mentén sajnálatos módon előfordulnak a bogarak. Folyamatosan önköltségen szúnyogirtást is végzünk, hogy vendégeink részére zavartalan pihenést biztosíthassunk.
Vendégeink észrevételét minden esetben vezetőségünk felé is továbbítjuk és megtesszük a szükséges a lépéseket, hogy a felmerült probléma és kellemetlenség a jövőben ne fordulhasson elő.
Bízom benne, hogy lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni Önöket.
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. július 16. mobiltelefonon

A szálloda mutatós, a strand elsőre szintén. Bentről viszont már nem. A strandon minden tárgy, játék, csónak, ágy koszos, mohás, poros: igénytelen. A medencék vize koszos. 3200Ft csak a strand-wellness belépő, amiért ha megpróbálsz törölközőt kérni, gúnyosan kiröhögnek: az csak szállóvendégeknek "jár"! A személyzet simán bunkó, nincs jobb szó rá. Teltházas strandnál a szálloda műanyag napozóágyai ÖSSZELAKATOLVA rakásba vannak rakva, mert azért is pénzt kérnek, 20 ezer/fő szoba-, és 3200Ft strandbelépő árért. Kicsinyes, modortalan, ápolatlan, dühítő, nevetséges. Ezek jutnak eszembe róla. Törölköző kupon szállásvendégeknek!?!?!?!

Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. július
Utazás típusa: Családjával utazott
4  Köszönet neki: netkoko
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Diamant H, a Diamant Hotel alkalmazásában álló Vezető válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. július 17.

Kedves Vendégünk!
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
A tisztasággal kapcsolatos visszajelzését kivizsgáljuk és megtesszük a szükséges intézkedéseket és szankciókat, hogy a jövőben többet ne fordulhasson elő.
Szállóvendégeink részére korlátlan wellness használatot biztosítunk, nem szükséges wellness belépő vásárlása, illetve minden szállóvendégünk részére külön törölközőt adunk wellness részlegünkben.
Külsős vendégeink részére törölköző vásárlással tudunk törölközőt biztosítani.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önt szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Értékelés időpontja: 2017. július 7.

Ennyire rugalmatlan,flegma,lenéző recepcióssal még nem találkoztam,mint a szemüveges ÚR??!!!Ár érték arányban szinte nulla,amit kínál a szálloda.Wifi 0,pingpongozni pont akkor nem lehet,amikor jól esne-vacsi után.8.30-kor pontban bezárják az ajtót.A Dunában nem lehet fürödni,evezni,mert koszos és egyáltalán nincs felkészítve a part a vendégek fogadására.Az ételre sokszor várni kellett.Ugyanakkor az étterem dolgozói kimagaslóan kedvesek.A vacsi finom(ha nem hűl ki,mire megérkezik a husi,ami mindig hamar elfogyott.Szóval-ez valamikor egy jó szálloda VOLT.

Szobatipp: Inkább másik hotelt válasszon.
Az ott-tartózkodás dátuma: 2017. június
  • Utazás típusa: Családjával utazott
    • Elhelyezkedés
    • Tisztaság
    • Kiszolgálás
2  Köszönet neki: renimarcsi
A leírtak a TripAdvisor egy tagjának szubjektív értékelését tükrözik, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
Diamant H, a Diamant Hotel alkalmazásában álló Manager válaszolt erre az értékelésre.Megválaszolva ekkor: 2017. július 10.

Kedves Vendégünk!
Köszönettel vettünk visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Recepciós kollégánkkal kapcsolatos visszajelzését kivizsgáljuk és ismét megtesszük a szükséges tréninget, intézkedést és szankciókat.
Homokos Duna parti strandunkat minden évben még a szezon kezdete előtt felkészítjük vendégeink fogadására, így a szálloda saját költségén gondoskodik a teljes partszakasz hínárvágásáról is. A Duna mellékágának tisztítására azonban, mint más természetes vizek esetében itt sincs lehetőségünk.
Továbbá szíves elnézését kérjük az internet nem megfelelő működése miatt. A problémát azonnal jeleztük szolgáltatónk felé.
Köszönettel vettük az étterem személyzetével kapcsolatos visszajelzését!
Bízom benne, hogy az említett kellemetlenségek miatt lesz alkalmunk Önöket a jövőben szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata

Nem megfelelő válasz jelentése
A válasz a vezetőség egy képviselőjének szubjektív értékelését tükrözi, nem a TripAdvisor LLC. értékelését.
További értékelések megtekintése