Tripadvisor Insights

Az itt található bevált gyakorlatok és legfrissebb felmérések segítségével vállalkozása hírnévre tehet szert a világ legnagyobb utazási oldalán.

COVID–19: Segédletek a Tripadvisor-partnerek számára

Népszerű

Hozzon létre vállalkozásának Tripadvisor-profilt

Hozzon létre vállalkozásának Tripadvisor-profilt

Tripadvisor-profil létrehozása és az értékelések gyűjtésének megkezdése

 

A Tripadvisor a világ legnagyobb utazási weboldala, amelyet havonta több millió utazó keres fel azzal a céllal, hogy utazási információkat gyűjtsön, és megtervezze a tökéletes utazást. A szállások, éttermek és látnivalók számára ingyenes a Tripadvisor-profil létrehozása!  Ha szerepel a Tripadvisoron, vállalkozása nagyobb láthatóságot kap egy nagy és érdeklődő közönség körében, és számos ingyenes marketingeszközt is igénybe vehet. A profil létrehozása egyszerű – fogjunk is hozzá.

Hogyan juthat vállalkozása profilhoz?

Két módszer létezik: vállalkozásának egy képviselője kérheti a profil létrehozását, vagy egy Tripadvisor-felhasználó a vendéglátóhelyről szóló értékelés írásával kezdeményezheti azt.

Mielőtt kérné a profil létrehozását, a www.tripadvisor.co.hu/Owners címen nézzen utána, hogy egy utazó nem vette-e már fel vállalkozását a Tripadvisorra. Írja be vállalkozása nevét a mezőbe. Amennyiben megjelenik a legördülő találatok között, az azt jelenti, hogy egy utazó már kezdeményezte a profil létrehozását. Válassza ki a legördülő menüből vállalkozását, majd kattintson a „Regisztrálás tulajdonosként” gombra, és erősítse meg, hogy Ön kapcsolatban áll a vendéglátóhellyel.

Ha a vállalkozás már rendelkezik profillal, új profil létrehozása helyett regisztráljon a meglévő profilra. A Tripadvisor egy vendéglátóhely számára csak egy profilt engedélyez. Ha szeretné tudni, hogyan regisztrálhat a profil tulajdonosaként, és hogyan férhet hozzá az Irányítóközponthoz, ahol kezelheti Tripadvisor-profilját és értékeléseit, olvassa el rövid útmutatónkat.

Profil igénylése

Amennyiben vállalkozása még nem szerepel a Tripadvisoron, a legördülő keresési eredmények nem hoznak találatot. Ebben az esetben kattintson a keresőmező alatti „Profil létrehozása most” linkre. Ekkor átugrik arra az oldalra, ahol lehetősége van profilt igényelni vendéglátóhelyének.

A kezdéshez különböző típusú információkat kell megadnia a vállalkozásáról. A Tripadvisor szerkesztői a megadott információk segítségével ellenőrzik, hogy vállalkozása megfelel-e a profilokkal kapcsolatos követelményeknek, és ezek alapján határozzák meg a vállalkozás kategóriáját a webhelyen. Kérjük, az igénylőlapon a lehető legtöbb információt tüntesse fel, így segíthet minket abban, hogy vállalkozása profilja a megfelelő kategóriába kerüljön. Az alábbiakban részletesen is olvashat az igénylőlap egyes részeiről.

Az Ön adatai

Az Ön adatait tartalmazó szakasz segítségével tudjuk ellenőrizni kapcsolatát a vállalkozással. Adja meg a nevét, a vállalkozással fennálló kapcsolatának típusát és az e-mail-címét. Ügyeljen az e-mail-cím helyes megadására, mivel e-mail-üzenetben értesítjük, ha profilja megjelent a Tripadvisoron. Ezután regisztrálhatja kapcsolatát a vendéglátóhellyel, hogy kihasználhassa az ingyenes eszközök előnyeit.

A vendéglátóhely profiladatai

A következő lépés, hogy adatokat ad meg a vállalkozásáról, úgymint a cég hivatalos neve és címe. Miután begépelte a címet, helyezze el a jelölőt pontosan a térkép megfelelő részén. Vendéglátóhelye térképen megjelölt elhelyezkedését az utazók is látják az oldalon utazásuk megtervezésekor. Meg kell adnia vállalata webhelyét és telefonszámát is. 

Vegye figyelembe, hogy a Tripadvisor szerkesztői az Ön vagy egy partner (például turisztikai hivatal vagy foglaláskezelési partner) webhelyének segítségével ellenőrzik a megadott információkat. Fontos tehát, hogy a profiligényléskor megadott adatok egyezzenek a webhelyen és egyéb forrásokban szereplőkkel.

A vendéglátóhely adatai

Néhány részletes kérdésre is választ kell adnia a vendéglátóhelye típusával kapcsolatban. Ezek segítségével tudjuk vállalkozását a megfelelő kategóriában megjeleníteni, a lehető legtöbb releváns információval együtt. A vendéglátóhely konkrét típusával kapcsolatos további részletekért tekintse meg a lenti kategóriákat:

Szállások: Ha Ön szállástulajdonos, vendéglátóhelye a vonatkozó úti cél szállásai között jelenik meg a Tripadvisoron. Meg kell adnia néhány részletes adatot, hogy a szakaszon belül a megfelelő kategóriába tudjuk besorolni:

  • szobák teljes száma;
  • ártartomány;
  • minimális tartózkodás;
  • rendelkezik-e saját személyzettel és biztonsági szolgálattal;
  • a szobák takarítását az ár tartalmazza-e;
  • a recepció nyitvatartása;
  • tartozik-e saját fürdőszoba a szobához.

Megadhat további információkat a szolgáltatásokról is: például, hogy vendéglátóhelye kínál-e ingyenes reggelit, lakosztályokat, tenisz- vagy golfpályát, saját strandot vagy medencét, fitnesztermet, internet-hozzáférést stb. Ezek a részletek a profil „Szolgáltatások” című szakaszában jelennek meg, és segítségükkel az utazók megtudhatják, mit várhatnak a szálláshelyen. Ezen jellemzők és hivatalos helyi besorolások segítségével döntjük el, hogy vendéglátóhelye a hotelek, a B&B-k/fogadók vagy az egyéb szálláshelyek kategóriájába tartozik-e a Tripadvisoron.

További tudnivalókért itt olvashatja el a szálláshelyek profiljával kapcsolatos irányelveinket.

Éttermek: Az éttermek profiljai a Tripadvisor Éttermek szakaszában jelennek meg. Profilt különálló, a nyilvánosság számára nyitott éttermek regisztrálhatnak. Meg kell adnia az étterem kategóriáját (pincér általi kiszolgálás, kávézó vagy gyorsétterem), a konyha típusát, az árakat és az esetleges különleges jellemzőket. Ezek az elemek a profiloldalon jelennek meg, és nagy segítséget jelentenek az utazók számára a döntéshozásban.

Az éttermi profilokkal kapcsolatos irányelveket teljes egészében itt olvashatja el.

Ha további információkra és tanácsokra van szüksége azzal kapcsolatban, hogy az éttermek hogyan hozhatják ki a legtöbbet a Tripadvisorból, kattintson ide.

Látnivalók: Ki kell választania egy kategóriát, amely a legjobban leírja a látnivalót. Ha vállalkozása nem illeszkedik egyik felsorolt látnivalótípusba sem, válassza az „Egyéb” lehetőséget. Megadhatja a látogatás javasolt hosszát, az árakat és az egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatos részleteket is (mosdók, tárolószekrények stb.).

Azok a vendéglátóhelyek szerepelhetnek látnivalóként a Tripadvisoron, amelyek folyamatosan látogathatók (nem csak szezonálisan vagy rövid ideig), és rendelkeznek hivatalos névvel, címmel és telefonszámmal. A látnivaló nyitvatartásának vagy menetrendjének elérhetőnek kell lennie egy webhelyen vagy prospektusban, a menetrend szerinti indulás helyszíneivel együtt (ha ez változó). A túrát kínáló társaságok akkor tüntethetők fel látnivalóként, ha saját túrákat kínálnak, ha rendelkeznek a helyi városi vagy turisztikai hatóságok engedélyével/elismervényével, és van webhelyük.

További tudnivalókért itt olvashatja el a látnivalókkal kapcsolatos irányelveinket. 

A vendéglátóhely leírásának hozzáadása

A vállalkozás leírása elősegíti az utazók bővebb tájékozódását. Ezt saját helyi nyelvén kell írnia, és a szöveg nem tartalmazhat HTML-kódot, telefonszámot, web- vagy e-mail-címet, illetve CSUPA NAGYBETŰS szöveget. Érdemes rövid leírást adni, hogy a vendégek könnyen átfuthassák a főbb pontokat, és döntést hozhassanak.

Fénykép kiválasztása

Ha megad egy képet a vállalkozásához, azzal elősegíti, hogy erőteljes első benyomást tegyen az utazókra. A képet a profiloldalon jelenítjük meg. A fénykép előírt formátuma .jpg vagy .gif (elterjedt fényképformátumok). Nem használhatók szegélyt vagy logót tartalmazó képek és 100 kB-nál nagyobb fájlok.

A profil beküldése

Miután átnézte, hogy minden megadott információ helyes-e, az űrlap alján látható jelölőnégyzetet bejelölve erősítse meg, hogy Ön a vállalkozás képviselője, a megadott információk érvényesek, és Ön jogosult a feltöltött kép közzétételére. Ezután kattintson a „Küldés” gombra a folyamat befejezéséhez.

Következő lépések

Ha benyújtotta a profilkérelmet, a Tripadvisor szerkesztői ellenőrzik az adatokat, és megerősítik, hogy vállalkozása megfelel-e a kiválasztott vállalkozástípusra vonatkozó követelményeknek. Ez jellemzően 5 munkanapot vesz igénybe.

Fejlessze vállalkozását szállásoknak szóló exkluzív kezdőcsomagjainkkal Fejlessze vállalkozását szállásoknak szóló exkluzív kezdőcsomagjainkkal
  • 30 napos ingyenes próbaidőszak
  • Akár 100 USD értékű ingyenes hirdetések
  • Nincs elköteleződés
 ...

Tripadvisor Irányítóközpont: Rövid útmutató

Tripadvisor Irányítóközpont: Rövid útmutató Tartsa kézben online hírnevét. Fejlessze vállalkozását a világ legnagyobb utazási oldalán. Mindezt könnyen megteheti, ha regisztrál a Tripadvisor Irányítóközpont szolgáltatásra.

Tripadvisor-profilja bármely és minden szempontjából az Irányítóközpontban találja a megoldást. A vállalkozás alapvető adatainak frissítésétől a fényképek közzétételéig és az elemzések megtekintéséig mindent Irányítóközpontjában tehet meg. Minden regisztrált és hitelesített tulajdonos hozzáférhet a Irányítóközponthoz. A belépéshez látogassa meg a www.tripadvisor.co.hu/Owners oldalt. Ha egynél több vendéglátóhellyel áll kapcsolatban, válassza ki a listából azt az elemet, amelyet megtekintene vagy frissítene.

Tudnivalók az Irányítóközpontról

Íme egy kis lista az öt fő funkcióról, amelyeket a Tripadvisor Irányítóközpontban, a felső menüben találhat meg. Az alábbiakban egy a kezdőlapra vonatkozó áttekintést, valamint a gyakori Irányítóközpont-feladatokról szóló útmutatót talál.

  • Profil kezelése: A „Profil kezelése” fülön többek között fényképeket adhat hozzá, szerkesztheti profilja adatait és frissítheti szolgáltatásait. 
  • Szerezzen foglalásokat: A szálláshelyek esetében az Üzleti Előnyök és a Szponzorált megjelenések kezeléséhez szükséges hivatkozások jelennek meg a Szerezzen foglalásokat fülön, amennyiben rendelkeznek ezekkel a szolgáltatásokkal.
  • Marketingeszközök: A Marketingeszközök fülön elérhető promóciós eszközökkel, díjakkal, widgetekkel és ablakmatricákkal felkeltheti potenciális vendégei figyelmét.
  • Értékelések: Az Értékelések fülre kattintva választ adhat értékeléseire, jelenthet értékeléseket, illetve utazói kérdéseket válaszolhat meg.
  • Súgó és Beállítások: Itt választ kap minden kérdésére. Hozzáférhet számlázási és fizetési adataihoz, frissítheti e-mailes beállításait, és kezelheti a felhasználók hozzáférését. Ezenkívül a Tulajdonosi fórumot és a Súgót is megtalálja a Súgó és Beállítások fülön.
A Irányítóközpont kezdőlapjának áttekintése...

Útmutató a Tripadvisor-profilképéhez

Útmutató a Tripadvisor-profilképéhez Csak egy esélye van arra, hogy meggyőző első benyomást tegyen az utazókra. Használja ki ezt a lehetőséget, és alkalmazza korszerű technológiánkat, amely automatikusan kiválasztja az Ön profilképét – vagy használja fel tippjeinket, és válassza ki Ön a legjobb képet.

A profilképe az első fénykép, amelyet a vendéglátóhelyéről látnak az utazók. A keresési eredményekben az Ön elsődleges fényképeként jelenik meg, valamint a forgó fényképválasztóban is az első helyet foglalja el. Tisztában vagyunk azzal, hogy egy jól megválasztott profilkép fontos szempontot jelenthet az utazóknak, amikor következő szálláshelyüket választják ki. Az utazók 79%-a állítja, hogy szállásfoglaláskor figyelembe veszi az interneten megosztott fényképeket és videókat.*

Mivel a fényképek az utazók és a tulajdonosok számára is fontos szerepet töltenek be, rengeteg időt és erőforrást fektettünk a fényképekhez kifejlesztett gépi tanulási technológiánkba. Ez a technológia automatikusan kiválasztja a vendéglátóhelyek profilképét, így leveszi a tulajdonosok válláról a minőségi profilkép kiválasztásával járó terhet.

Az automatikus kiválasztás fejlett technológia felhasználásával elemzi a Tripadvisorra feltöltött fényképek minőségét és tartalmát, hogy a lehető legjobb fényképet választhassa ki a profil számára. Technológiánk figyelembe veszi a fényképek fizikai tulajdonságait – például a felbontást és a tájolást –, valamint a fénykép tartalmát is, tehát többek között azt is, hogy kültéri vagy beltéri a felvétel, illetve emberek vagy szolgáltatások szerepelnek rajta. A felhasználók körében végzett vizsgálat szerint hatékony ez a megközelítés. Az automatikusan kiválasztott fényképek nagy felbontásúak, nem homályosak, illetve utazók vagy fürdőszobák helyett hálószobák és medencék szerepelnek rajtuk.

Ez a megoldás adatok használatával küszöböli ki a manuális fényképválasztással járó szubjektivitást, illetve biztosítja, hogy a profilkép a szálláshelyet kereső utazók igényeihez legyen optimalizálva. Ha Ön manuálisan szeretné kiválasztani profilképét (és nem szeretné használni az automatikus kiválasztás funkciót), megteheti az Irányítóközpontban. Az alábbiakban utasításokat és legjobb gyakorlatokat olvashat a profilkép kiválasztásáról.

A profilkép manuális módosítása
  1. Jelentkezzen be az Irányítóközpontba
  2. Kattintson a „Multimédia Központ” lehetőségre az oldal tetején található „Profil” menüben.
  3. Ezután kattintson a bal oldalon található „Profilkép” elemre
  4. Kattintson az „Útmutató: válassza ki saját profilképét” lehetőségre
  5. Válassza ki a felsorolt lehetőségek közül a profilképként használni kívánt elemet
  6. Ha elégedett az oldal tetején megjelenő új profilkép előnézetével, kattintson a „Küldés” gombra

Figyelem: 3–5 munkanapba is beletelhet, mire a profilkép módosítása életbe lép az Ön Tripadvisor-oldalán. Amint kiválasztotta a fényképet, és megkezdődik a feldolgozás, látni fogja azt a „Multimédia Központ” oldal tetején a dátummal és egy értesítéssel együtt, jelezve, hogy kérése függőben van.

Profilképekre vonatkozó követelmények
  • Mutassa be a vendéglátóhelye legelőnyösebb tulajdonságait. A profilképén a vendéglátóhelye legjobb oldalát jelenítse meg. Válasszon olyan fényképet, amely kihangsúlyozza vendéglátóhelye egyedi vonásait. Vendéglátóhelye impozáns homlokzattal, trendi előcsarnokkal vagy páratlan kilátással rendelkezik? Emelje ki vendéglátóhelye különleges tulajdonságait, és szerepeltesse őket a profilképén.
  • Válasszon jól megvilágított és éles képeket. Kerülje a sötét és/vagy homályos képeket. A képek mérete attól függően változik, hogy a Tripadvisoron hol jelennek meg – ezért minden méretben könnyen megtekinthetőnek kell lenniük, akár mobiltelefonos indexkép, akár egy számítógép képernyőjén teljes méretű kép formájában jelennek meg.
  • Az aktuális évszakhoz igazítsa profilképét. Az utazók már az első perctől kezdve szeretnék elképzelni magukat az Ön vendéglátóhelyén. Olyan profilképet válasszon, amely a lehetséges foglalási időpontokat érintő évszakban készült. Ha például közeleg a karácsony, akkor érdemes kiemelni a hangulatos kandallót vagy az ünnepi dekorációt.
  • Kerülje az emberekről vagy a tájról készült képeket. A vendéglátóhelyről vagy a környékről készült képek hasznosabbak az utazók számára, mint az alkalmazottakról, más utazókról vagy a környékbeli kilátásról készült fotók.
  • Ehelyett felhasználhatja a Tripadvisor gépi tanulási technológiáját, és ránk bízhatja a profilkép automatikus kiválasztását! Felejtse el a profilkép manuális kiválasztásával járó nehézségeket, és hagyja, hogy technológiánk végezze el Ön helyett a munkát! Ha nem kapcsolja ki a „profilkép automatikus kiválasztása” lehetőséget, akkor automatikusan kiválasztjuk profilképnek a legjobb rendelkezésre álló fényképet.
A fényképek sikerének nyomon követése...

Tripadvisor népszerűségi rangsorolás: Kulcsfontosságú tényezők és fejlődési lehetőségek

Tripadvisor népszerűségi rangsorolás: Kulcsfontosságú tényezők és fejlődési lehetőségek Tudjon meg többet a Tripadvisor Népszerűségi rangsoráról, és szerezzen tippeket vállalkozása teljesítményének javításához. Az Ön Népszerűségi rangsorolása a Tripadvisoron a felhasználók értékelésein alapul, és egyben azt is mutatja, hogy földrajzi helyén hogyan teljesít versenytársaival szemben. Népszerűségi rangsorolása azért is fontos, mert minél feljebb van a rangsorban, annál valószínűbb, hogy a felhasználók rátalálnak vállalkozására, amikor az Ön környékén keresnek. Az alábbiakban megtekintheti azt a három fő tényezőt, amelyek hatással vannak Népszerűségi rangsorolására, valamint további módszereket talál a fejlődéshez: Az értékelések minősége A magasabb buborékos osztályozás pozitív hatással van Népszerűségi rangsorolására. Csigázza fel a vendégek érdeklődését még az érkezésük előtt: gondoskodjon róla, hogy a vállalkozására vonatkozó információk naprakészek legyenek, a fényképek pedig pontosan visszaadják vállalkozása arculatát. Feleljen meg az elvárásoknak, sőt, szárnyalja túl azokat, miután vendégei megérkeztek Önhöz, és készüljön fel a pozitív értékelések áradatára! Az értékelések mennyisége...

Minden, amit tudnia kell a Tripadvisor Népszerűségi rangsoráról

Minden, amit tudnia kell a Tripadvisor Népszerűségi rangsoráról Tudjon meg mindent a Tripadvisor Népszerűségi rangsorának algoritmusáról, többek között azt, hogy használatával hogyan rangsorolják a szálláshelyeket, a látnivalókat és az éttermeket, illetve hogy hogyan fejlődik az évek során. Hogyan működik a Népszerűségi rangsor? A Népszerűségi rangsor alapját a vállalkozások felhasználóktól kapott értékeléseinek minősége, naprakész volta és száma képezi, illetve azt is figyelembe vesszük, hogy az értékelések az idő múlásával mennyire maradnak egységesek. Minőség Az utazók által használt buborékos osztályozás az értékelések részét képezi, és az egyes vállalkozások által nyújtott élmény minőségét értékeli. Abban az esetben, ha minden egyéb tényező egyezik, a több 5 buborékos osztályozással rendelkező vállalkozás magasabb besorolást kap, mint az alacsonyabb buborékos osztályzattal rendelkező vállalkozás. Naprakészség...

Need help? Start here.

Need help? Start here. How to address our most common customer support inquiries

Common questions about Tripadvisor Listings

Common Review and Management Response questions

Common questions about Tripadvisor Features and the Management Center

Common questions about Tripadvisor fraud policies

Need more help?

Submit a request for support:

  1. Log in to the Management Center
  2. Find the "Contact Tripadvisor" box on the right side of the page
  3. Click the "Get online help" link
  4. Complete the form for your request

We'll be happy to assist you with your inquiry!

Utolsó frissítés: 2017. szeptember 15.

Hogyan tehet szert közvetlen foglalásokra a Szponzorált megjelenések segítségével?

Hogyan tehet szert közvetlen foglalásokra a Szponzorált megjelenések segítségével? A hotelek webhelyén közvetlenül foglaló utazók 74%-a a Tripadvisorra is ellátogat a tervezgetés során.1 Itt megtudhatja, hogyan ösztönözhet még több vendéget arra, hogy az Ön szállását válasszák.

Egy friss felmérésben közel 1000 hoteltulajdonos számolt be azokról a kihívásokról, amelyekkel meg kell birkózniuk, hogy vállalkozásuk közvetlen foglalásokra tehessen szert. A két leggyakoribb kihívást a vendéglátóhelyük láthatóságának növelése és az online utazási irodák elleni verseny jelenti.2

Tudjuk, hogy a közvetlen foglalások sok hoteltulajdonos számára kiemelt fontossággal bírnak. Ezért felkínáljuk a Szponzorált megjelenések használatának lehetőségét, amellyel még több közvetlen foglalásra tehet szert vendéglátóhelye foglalási csatornáján.

Ha ezt a lehetőséget választja, közvetlen árai kifejezetten a Szponzorált megjelenések hirdetési egységben jelennek majd meg. Amikor egy utazó az Ön hirdetésére kattint, ajánlatai közül egyedül közvetlen árai jelennek majd meg profilján, az árak összehasonlítására vonatkozó mezőben.

Látogassa meg a www.tripadvisor.co.hu/AdsManager oldalt, ahol végigvezetjük a beállítás lépésein. Itt még többet tudhat meg kampánya beállításáról.

Megjegyzés: ha azt szeretné, hogy közvetlen árai a Szponzorált megjelenések által generált forgalomtól függetlenül megjelenjenek profiloldalán, először a TripConnectTM Kattintásonkénti költségeket kell beállítania, csak ezután válassza ki a Szponzorált megjelenések közvetlen foglalási lehetőségét. További információért kattintson ide.

1. lépés: Üzleti cél kiválasztása

Először az üzleti célt kell beállítania – itt válassza a „Közvetlen foglalások számának növelése” lehetőséget. A cél kiválasztása után közvetlen foglalási csatornája a Szponzorált megjelenések hirdetési egységeinek egyetlen ajánlataként jelenik meg.

2. lépés: Kapcsolódási partner ellenőrzése

Ha árait és szabad szobáit a Szponzorált megjelenések hirdetési egységen belül szeretné megjeleníteni, egy tanúsítvánnyal rendelkező kapcsolódási partnerrel kell együtt dolgoznia. Először válassza ki kapcsolódási partnerét, majd ellenőrizze az általa biztosított árakat és szabad szobákat. Ha ezt megtette, erősítse meg, hogy a megjelenített dátumok információi pontosan tükrözik a valóságot.

Ezután ki kell választania a foglalási oldala által támogatott nyelveket, és érdemes arról is megbizonyosodnia, hogy a Tripadvisor minden egyes nyelv esetében a megfelelő oldalra irányítja át a látogatókat. Minden oldalon ellenőrizze, hogy a név, a cím és vállalkozása egyéb adatai helyesek-e.

Ha bármilyen probléma felmerülne ezzel a lépéssel kapcsolatban, tekintse meg az alábbi hasznos tippek szakaszt.

3. lépés: Kivételt jelentő dátumok beütemezése (választható)

Ha vendéglátóhelye betelt, Szponzorált megjelenések-hirdetéseit elrejtjük. További napokat is kiválaszthat, amelyeken nem szeretné, hogy hirdetései megjelenjenek. Ha például olyan ünnep közeleg, amelyen mindig telt ház várható, a kijelölt időszakra bátran beütemezhet kivételt jelentő dátumokat. Kiveheti az összes hétvégét, az összes hétköznapot, vagy egy adott időpontot is megjelölhet.

4. lépés: Költségkeret megadása

Ezek után állítsa be kampánya maximális havi költségkeretét. Három különböző havi költségkeret-opciót kínálunk az alapján, hogy Ön hány kattintást szeretne kapni, valamint saját költségkeretét is személyre szabhatja. Ne feledje, hogy a közvetlen foglalásokra vonatkozó üzleti cél keretében csak akkor kell fizetnie, ha az utazók profiljára vagy közvetlen foglalási weboldalára kattintanak át – nem Önt terhelik ezzel szemben a megjelenések.

...

Hogyan egészíti ki egymást a Szponzorált megjelenések és a Kattintásonkénti költségek?

Hogyan egészíti ki egymást a Szponzorált megjelenések és a Kattintásonkénti költségek? Útmutató a TripConnect™ Kattintásonkénti költségek és a Szponzorált megjelenések beállításához, amelyek segítségével maximalizálhatja közvetlen foglalásai számát

A TripConnect Kattintásonkénti költségek (CPC) használatával megoszthatja árait és szabad szobáit profilján az árak összehasonlítására vonatkozó mezőnél. Azokat az utazókat, akik rákattintanak áraira, a rendszer a foglalási motorhoz küldi, ahol befejezhetik a foglalást. Ha a TripConnect CPC-t a Szponzorált megjelenésekkel együtt használja, a közvetlen foglalási ár is láthatóvá válik Szponzorált megjelenéseiben, illetve az árak összehasonlítására vonatkozó mezőben, ha az utazók a profiljára mutató hirdetésekre kattintanak.

Ha az egyszerűsített beállításokat részesíti előnyben, mellyel az utazók számára csak közvetlen árai jelennek meg hirdetéseiben, a Szponzorált megjelenések szolgáltatást a TripConnect CPC nélkül is igénybe veheti. További információért kattintson ide.

Ossza meg árait: A TripConnect CPC beállítása

A TripConnect CPC-t a www.tripadvisor.co.hu/CostPerClick oldalon állíthatja be, ahol végigvezetjük a folyamaton. Itt még többet tudhat meg erről.

1. lépés: Tanúsítvánnyal rendelkező kapcsolódási partner kiválasztása

A TripConnect CPC az Ön kapcsolódási partnerével együttműködve jeleníti meg az egyes utazók kereséseinek megfelelő árakat és szabad szobákat. A regisztráció feltétele, hogy tanúsítvánnyal ellátott kapcsolódási partnert adjon meg. Kapcsolódási partnere állapotát itt ellenőrizheti.

Amennyiben nincsen kapcsolódási partnere, a TripConnect CPC tanúsítványával rendelkezőket megtekintheti ezen az oldalon. Ameddig egy kapcsolódási partner nem kap tanúsítványt, addig nem nyújthat TripConnect CPC-szolgáltatásokat. Ebben az esetben érdeklődjön a kapcsolódási partner munkatársainál arról, hogy igénybe vehető lesz-e a TripConnect CPC a későbbiekben.

2. lépés: Árak és szabad szobák megerősítése

Miután kiválasztott egy kapcsolódási partnert, ellenőrizze az általa megjelenített árakat és szabad szobákat. Meg kell erősítenie, hogy a megjelenített dátumok információi pontosan tükrözik a valóságot. Ha ezzel a lépéssel kapcsolatban bármilyen problémája merülne fel, kérjük, jelezze kapcsolódási partnerének.

3. lépés: A foglalási oldal ellenőrzése

Ezután ki kell választania a foglalási oldala által támogatott nyelveket, és érdemes arról is megbizonyosodnia, hogy a Tripadvisor minden egyes nyelv esetében a megfelelő oldalra irányítja át a látogatókat. Minden oldalon ellenőrizze, hogy a név, a cím és vállalkozása egyéb adatai helyesek-e. Ha ezzel a lépéssel kapcsolatban bármilyen problémája merülne fel, kérjük, jelezze kapcsolódási partnerének.

...

A Szponzorált megjelenések piaci alapú díjszabása

A Szponzorált megjelenések piaci alapú díjszabása Tudjon meg többet arról, hogyan befolyásolják a piaci feltételek a Szponzorált megjelenések kattintásonkénti költségekkel kapcsolatos árait Napjainkban a világ számos piaca maradéktalanul kihasználja a Szponzorált megjelenések kattintásszámát, míg mások közel sem használják fel a rendelkezésükre álló készletet. A kereslet és kínálat kiegyenlítése érdekében a Szponzorált megjelenések-kampányok árai mostantól a piacon alapulnak.

Mi az a piaci alapú díjszabás?

A piaci alapú díjszabás esetében a CPC-díjszabása az aktuális piaci helyzet szerint alakul – figyelembe veszi a régió aktív hirdetőinek számát, az átváltási árfolyamot, illetve a még felhasználható kattintásszámot.

Hol tekinthetem meg a kampányomért fizetett CPC-árakat?

Átlagos CPC-jét számláinál tekintheti meg az Irányítóközpont „Számlázás és fizetés” pontja alatt. Szponzorált megjelenések-számlájában egy „Egységár” nevű szakasz jelzi az átlagos CPC-t, amelyet a számlázási időszakban befizetett.

Ez a változás azt jelenti, hogy el kell fogadnom a megújult Szerződési feltételeket?

Igen, a számlázási tulajdonosnak először el kell fogadnia a Tripadvisor aktuális Felhasználási feltételeit, Adatvédelmi irányelveit, illetve a Szponzorált megjelenések és az Üzleti Előnyök Szerződési feltételeit.

Többet kell fizetnem?

A változtatással az utazók körében jóval népszerűbb úti célok kampányainál a CPC-díjszabás emelkedik majd, míg a kevésbé keresett helyek kampányainál csökkenést lehet tapasztalni a CPC-díjszabásban. Bár a CPC-díjszabás változhat, megadott maximális havi költségkeretét nem módosítjuk – a havonta kampányára költött összeg ezt a határt továbbra sem haladhatja meg.

Mi rá a garancia, hogy a CPC-díjszabás nem változik majd hétről hétre?

A piacokra általában nem jellemzőek a jelentős, egyik hétről a másikra bekövetkező változások. Azoknál a területeknél, ahol a szezonalitás vagy az árfolyamváltozás miatt nagyobb kilengést lehet tapasztalni, korlátozásokat iktattunk be a CPC-díjak közti jelentős különbségek ellen.

...

A TripConnect™ CPC-kampányainak használata elősegíti a közvetlen foglalások számának növekedését

A TripConnect™ CPC-kampányainak használata elősegíti a közvetlen foglalások számának növekedését Hogyan segítik elő a Tripadvisoron található kattintásonkénti költségeken alapuló (CPC) hirdetések a független vendéglátóhelyének versenyképességét?

Bevezetés – Ismerje meg a TripConnect™ CPC-kampányait

Ez idáig a megjelenési lehetőség a Tripadvisor hotelár- és szobakeresési találatai közt az online utazási irodák és a nagy szállodaláncok kiváltsága volt. A TripConnect kattintásonkénti költségeken alapuló (Cost-Per-Click, röviden: CPC) kampányaival azonban mindez megváltozott: segítségükkel a független vendéglátóhelyek ajánlatokat tehetnek, hogy megjelenjenek az árakat összevető mezőben a Tripadvisor-profiljukon.

Ha több közvetlen foglalást szeretne, elengedhetetlen, hogy megjelenjen a keresési találatok között, amelyek alapján az utazók döntést hoznak a foglalásaikról. Mindössze annyit kell tennie, hogy regisztrál a TripConnect CPC-szolgáltatásra – csupán 15 perc alatt használatra kész.

Az első lépések

Működési elv

A TripConnect CPC segítségével ajánlatokat tehet, hogy vendéglátóhelye megjelenjen az árakat összehasonlító mezőben. Amikor az utazók az Ön linkjére kattintanak a találatok között, közvetlenül a foglalási oldalára kerülnek, ahol azonnal foglalhatnak. Az ajánlata azt jeleníti meg, hogy mennyit hajlandó fizetni az ilyen módon nyert potenciális vendégért. Csak akkor kell fizetnie, ha egy utazó rákattint a linkjére.

Ajánlata – összevetve mások ajánlataival – határozza meg, hol jelenik meg a mezőben. Az első kettő vagy három ajánlattevő linkje kiemelt helyen jelenik meg. Amennyiben Ön az 1–3. helyen szerepel, vendéglátóhelyének linkje „Hivatalos weboldal” ikont is tartalmaz, így az utazók tudni fogják: az ár a vendéglátóhely közvetlen ajánlata. A többi olyan ajánlattevő, aki a minimálisan szükséges ajánlati szintet megajánlotta a keresés pillanatában, a három fő hirdetés alatt jelenik meg szöveges linkként.

Szeretné, hogy a közvetlen foglalási árai mindig legfelül helyezkedjenek el az árakat összehasonlító mezőben mind a hirdetésében, mind pedig a profilján – sőt, az egyéb értékesítési partnerek felett? További információért kattintson ide.

Megjegyzés: egy „Foglalás a Tripadvisoron” link is megjelenhet a három legmagasabb pozíció egyikén. Ez azt jelenti, hogy Ön vagy az egyik értékesítési partnere részt vesz a TripConnect azonnali foglalási szolgáltatásban, amely nem része a CPC-ajánlattételi folyamatnak. További információért kattintson ide.

Mire lesz szüksége?

A TripConnect CPC az Ön internetes foglalási motorjával együttműködve jeleníti meg az egyes utazók kereséseinek megfelelő árakat és szabad szobákat. A regisztráció feltétele, hogy tanúsítvánnyal ellátott internetes foglalási motort használjon. Az internetes foglalási motorjának állapotát itt ellenőrizheti.

Nincs internetes foglalási motorja?

Amennyiben nincsen internetes foglalási motorja, a TripConnect CPC tanúsítványával rendelkező foglalási motorokat megtekintheti ezen az oldalon. Ameddig egy foglalási motor nem kap tanúsítványt, addig nem nyújthat TripConnect CPC-szolgáltatásokat. Ebben az esetben érdeklődjön az internetes foglalási motor munkatársainál arról, hogy elérhető lesz-e a TripConnect CPC a későbbiekben.

A kampány beállítása

...

A TripConnect™ CPC-kampányok maximális kihasználása

A TripConnect™ CPC-kampányok maximális kihasználása Egyszerű stratégiák a TripConnect kattintásonkénti költségeken alapuló (CPC) kampányok kezeléséhez

A TripConnect egy hatékony konverziónövelési lehetőség független hotelek és B&B-k számára. Segítségével Ön CPC- (kattintásonkénti költségeken alapuló) ajánlatokat jeleníthet meg a Tripadvisoron az árakat összehasonlító mezőben egy „Hivatalos weboldal” logóval együtt.

Az útmutatónkban olvasható ajánlattételi és kampánykezelési stratégiák olyan tippeket adnak Önnek, amelyekkel optimalizálhatja vendéglátóhelyének TripConnect CPC-teljesítményét. Megjegyzés: javasoljuk, hogy a folytatás előtt végezze el a beállítási útmutató lépéseit.

Ajánlattételi stratégiák

A TripConnect CPC segítségével ajánlatot tehet arra, hol jelenjen meg vendéglátóhelye az árakat összehasonlító mezőben. A megjelenési hely attól függ, hogyan viszonyul ajánlata mások ajánlatához. Az alábbiakban olyan stratégiákról olvashat, amelyeket mind az online utazási irodákkal kapcsolatban álló, mind a nélkülük dolgozó vendéglátóhelyek figyelmébe ajánlunk.

Ajánlattétel másokkal szemben

Ha Ön online utazási irodákkal dolgozik együtt, akkor vendéglátóhelye árakat összehasonlító mezőjében már szerepelnek olyan linkek, amelyek ezekre a partnerekre mutatnak.

...

Hogyan használja a Tripadvisort egy spanyol hotelüzemeltető vállalat arculatváltási stratégiájához?

Hogyan használja a Tripadvisort egy spanyol hotelüzemeltető vállalat arculatváltási stratégiájához? Tekintse meg, hogy a Selenta hogyan maximalizálta a SOFIA Hotel láthatóságát, hogy még nagyobb forgalmat szerezzen és beindítsa online hírnevét!

A Selenta Group kilenc vendéglátóhely üzemeltetője több spanyol városban. A Selenta Online forgalommenedzserével, Silvia Sutterrel beszélgettünk, hogy megtudjuk, hogyan növelte a SOFIA Hotel láthatóságát és forgalmát a Tripadvisor segítségével.

A Tripadvisor beépítése az arculatváltási stratégiába

A Selenta vendéglátóhelyeinek arculatváltása egy óriási vállalkozás, amely tavaly vette kezdetét, és több hónapos tervezés és előkészítés előzte meg. „A vállalkozást és a hozzá tartozó arculatot is teljesen átalakítottuk, és most azon dolgozunk, hogy a vendéglátóhelyeink luxus és felső kategóriás besorolást kapjanak” – mondja Sutter.

Hogy mi a cél? Mind a kilenc vendéglátóhely láthatóságának és forgalmának növelése. Sutter így nyilatkozott: „Szeretnénk bővíteni a piacunkat, hogy minél több amerikai utazót érjünk el, hiszen a vendégeink többsége általában Spanyolország és az Egyesült Királyság területéről érkezik”.

Sutter a Tripadvisorhoz fordult a Selenta egyik nemrégiben felújított vendéglátóhelye, a SOFIA Hotel újraindításának marketingjéhez. „A Tripadvisor fontos marketingcsatorna, hiszen a forgalmunknak ez a forrása az egész teljesítményünket növeli, és a Tripadvisor-utazók nagyobb valószínűséggel válnak a vendégeinkké” – állítja. „Nem csak azért frissítettük a SOFIA Tripadvisor profiloldalát új nevünkkel, fényképekkel és más információkkal, hogy a felújítást reklámozzuk, hanem azért is, hogy megújítsuk a vendégek elvárásait.”

A láthatóság növelése a Szponzorált megjelenésekkel

Ahhoz, hogy a barcelonai piacon növelje a SOFIA láthatóságát, Sutter a Szponzorált megjelenéseket használja. „Úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk a Szponzorált megjelenéseket, hogy növeljük a SOFIA láthatóságát és márkája hírnevét. A Szponzorált megjelenésekből származó további megjelenési lehetőség a vendéglátóhelyet több olyan utazó előtt teszi láthatóvá, aki barcelonai szállást keres” – magyarázza.

A SOFIA nagyobb láthatóságot és forgalmat szerzett. „Nagyszerű eredményeket értünk el: A Szponzorált megjelenések olyan jól teljesített a SOFIA esetében, hogy most már a Selenta mind a kilenc vendéglátóhelyén aktív kampányaink vannak, hogy növeljük a láthatóságukat” – mondja Sutter. „Ezek a hirdetések átlagosan több mint 50 000 megjelenést generáltak 6 hét leforgása alatt mindegyik vendéglátóhely esetében, a célzott utazóközönség körében.”

És ez a láthatóság megtérül: „Nagyobb forgalmat irányítottunk a SOFIA webhelyére, illetve olyan látogatásokat, amelyek foglalásokat eredményeznek. A Szponzorált megjelenések elindítása óta megnövekedett a SOFIA foglalási átirányításainak száma.” – folytatja Sutter.

A SOFIA online hírnévciklusa szintén felgyorsult. „A láthatóságunk növekedése a SOFIA online hírnévciklusát is fellendítette, ami segített, hogy bekerüljön a barcelonai szálláshelyek top 10%-ába” – mondja Sutter. „A SOFIA egyre több vendéget vonz, akik értékeléseket írnak és fényképeket tesznek közzé, ez pedig újabb potenciális vendégeket ösztönöz arra, hogy nálunk szálljanak meg.”

Sutter azt tervezi, hogy egész évben futtatja a Szponzorált megjelenéseket. „Ha a konverziós arány továbbra is növekszik a Szponzorált megjelenéseknek köszönhetően, folyamatosan megjelenítjük a hirdetéseinket az arculatváltás előrehaladtával. A hirdetések segítettek abban, hogy újrapozicionáljuk a vendéglátóhelyeinket, növeljük a webhelyeink forgalmát, és több foglalást szerezzünk” – mondja.

Utolsó frissítés: 2018. december 10.

A Tripadvisor értékelésekre vonatkozó irányelveinek változásai a COVID–19-járvánnyal kapcsolatban

A Tripadvisor értékelésekre vonatkozó irányelveinek változásai a COVID–19-járvánnyal kapcsolatbanEbben a példa nélküli helyzetben további intézkedésekkel biztosítjuk oldalunk felelősségteljes használatát ​

Ha segítség kell, ránk számíthat

A COVID–19-világjárvány rövid és hosszú távon is jelentős hatást gyakorol az utazási és a vendéglátóipari ágazatra. A vállalkozások tulajdonosai igyekeznek a lehető legjobb döntéseket meghozni a példa nélküli kihívások leküzdése érdekében, és ebben minden erőnkkel támogatjuk őket.

Kérjük, olvassa el a tulajdonosok támogatását szolgáló új forrásainkról szóló további tudnivalókat itt.

A vállalkozásom profiljára miért érkeznek még mindig értékelések?

A világjárvány miatt számos vállalkozás esetében jelentősen lecsökkent a forgalom, mások pedig kénytelenek voltak bezárni. Vendégei továbbra is elküldhetik vállalkozásáról szóló értékeléseiket, amennyiben az értékelésben szereplő vendégélmény az elmúlt 12 hónapból származik – még akkor is, ha vállalkozása ideiglenesen zárva tart. Továbbá Ön is írhat Vezetőségi válaszokat a beküldött értékelésekre, így megoszthatja vendégeivel vendéglátóhelye legfrissebb híreit. Emellett szükség szerint jelentheti a kifogásolható értékeléseket az Irányítóközpontban.

Meggyőződésünk, hogy minden eddiginél nagyobb szükség van egy olyan felületre, amelyen a vendégek megoszthatják élményeiket, a vállalkozások pedig beszámolhatnak a színfalak mögötti eseményekről. Az értékelések és vezetőségi válaszok átláthatóságot biztosítanak, kiegyenlítik az esélyeket a kis- és nagyvállalatok között, illetve hatékony marketingeszközök lehetnek azon vendéglátóipari szolgáltatók számára, akik folyamatosan kiemelkedő minőséget és remek kiszolgálást nyújtanak.

Továbbra is felhasználóink rendelkezésére bocsátjuk az értékelések moderálásában szerzett, több mint 20 éves tapasztalatunkat. Rendszerünk és moderálási folyamataink is a megszokott módon működnek tovább, csapatunk tagjai pedig otthonról végzik a munkájukat.

A beküldött értékeléseket a bevett folyamataink alapján megvizsgálja értékelés-ellenőrző rendszerünk, majd a potenciálisan kifogásolható tartalmakat továbbküldi tartalomszakértői csapatunk részére további vizsgálat céljából. Értékelés-ellenőrző rendszerünkről további tudnivalókat itt olvashat.

Változások az értékelési irányelvekben

A COVID–19-járvány kitörése következtében néhány módosítást vezetünk be értékelési irányelveinkre és moderálási folyamatainkra vonatkozóan. A következő változtatások célja, hogy tagjaink felelősségteljesen használják a Tripadvisor felületét:

  • A COVID–19-járvánnyal kapcsolatos értékeléseket manuálisan vizsgáljuk meg. A „COVID–19” vagy a „koronavírus” kifejezést említő értékeléseket automatikusan továbbítjuk tartalomszakértőinknek, akik eldöntik, hogy a tartalom megjelenhet-e az oldalon. Felhívjuk figyelmét, hogy az ilyen jellegű vizsgálatok a szokásosnál több ideig tarthatnak.
  • Eltávolítunk minden olyan tartalmat, amely a kormányzati utasítások vagy korlátozások figyelmen kívül hagyására buzdítják a felhasználókat.
  • Eltávolítunk minden olyan tartalmat, amely a felhasználókat megpróbálja elriasztani az orvosi ellátás igénylésétől vagy a teszteléstől, illetve kétes eredetű egészségügyi tanácsokat vagy téves információkat terjeszt.
  • Eltávolítunk minden olyan értékelést, amely egy vállalkozást a válsághelyzet alatti zárvatartásért kritizál.
  • Betiltjuk a rasszista tartalmakat, amelyek a COVID–19 vírust „kínai vírus” vagy „vuhani vírus” néven emlegetik. Az ilyen jellegű megjegyzések szükségtelen ellenségeskedést teremtenek, pedig a világjárvány megfékezése nemzeteken és személyes érdekeken átívelő összefogást igényel – ezért a hasonló kifejezéseket tartalmazó értékeléseket és fórumbejegyzéseket eltávolítjuk. A vírust említő értékelésekben csak az Egészségügyi Világszervezet által elfogadott szakkifejezés használható (például koronavírus vagy COVID–19).
Utolsó frissítés: 2020. április 10.

Mit tesz a Tripadvisor az igazságtalan értékelésekkel kapcsolatban?

Mit tesz a Tripadvisor az igazságtalan értékelésekkel kapcsolatban? A vállalkozások tulajdonosai és vendégei gyakran tesznek fel kérdéseket arról, hogy hogyan járunk el az igazságtalan vagy rosszindulatú értékelésekkel szemben. Az alábbiakban ismertetjük az álláspontunkat...

Az elfogulatlan és őszinte értékelések rendkívül hasznosak. A vendégek számára kiemelik azokat a vállalkozásokat, amelyek nagyszerű élményt, illetve minőségi szolgáltatást és jó ár-érték arányt nyújtanak; a tulajdonosokat pedig új vendégekhez juttatják, valamint értékes visszajelzést biztosítanak a jól működő és a javításra szoruló területekről.

Az igazságtalan vagy rosszindulatú értékelések éppen az ellenkező hatást érik el: félrevezetik a potenciális vendégeket, és szükségtelenül csorbítják a vállalkozás hírnevét.

Általánosságban két különböző szituáció eredményezhet igazságtalan értékelést:

  • 1. szituáció: Az értékelést olyan személy teszi közzé, aki elfogult ( itt többet tudhat meg arról, hogy az elfogultságot mi alapján állapítjuk meg), vagy nincs személyes tapasztalata az értékelésben szereplő vállalkozással kapcsolatban.  Ezeket  Hamis értékeléseknek nevezzük.
  • 2. szituáció: Az értékelést olyan személy teszi közzé, akinek valóban volt személyes tapasztalata a vállalkozással kapcsolatban (és a vállalkozáshoz fűződő kapcsolata nem ad okot elfogultságra), azonban az értékelés tartalmát vitatja a vállalkozás.  Ezeket  Vitatott értékeléseknek nevezzük.

Azért fontos különbséget tenni a kettő között, mert mindkét esetben máshogyan kezeljük az értékelésekből adódó vitákat. Az értékelésekből adódó viták akkor fordulnak elő, amikor egy vállalkozás olyan értékelést jelent be, amely véleménye szerint sérti irányelveinket. Az értékelés bejelentése után megállapítjuk, hogy Hamis vagy Vitatott értékelésről van szó, majd ezután megtesszük a szükséges lépéseket.

Hogyan akadályozza meg a Tripadvisor a Hamis értékelések közzétételét?

A Tripadvisoron nincs helye Hamis értékelésnek. Rendkívül nagy erőkkel munkálkodunk azon, hogy megakadályozzuk közzétételüket.

Először is, minden értékelésre vonatkoznak közzétételről szóló irányelveink. Az irányelvek célja annak biztosítása, hogy az értékelések relevánsak és hasznosak legyenek. Az értékelésekre vonatkozó irányelveinkről további tudnivalókat olvashat itt.

Az irányelvek betartásáról hatékony technológiai eszközök és profi moderátorok együttes munkája gondoskodik.

A technológiai eszközök egyből működésbe lépnek, amikor egy felhasználó értékelést küld be a Tripadvisoron. Az értékelést a közzététel előtt automatikus ellenőrzések százainak vetjük alá, amelyek az értékelést minden lehetséges szempontból megvizsgálják. Ezeket a vizsgálatokat összesítve ellenőrző rendszernek nevezzük.

A rendszer engedélyezheti vagy megakadályozhatja az értékelés közzétételét, valamint hamis értékelés gyanújának esetén továbbíthatja azt a moderátori csapatunknak szakértői vizsgálatra.

Az értékelés közzététele után a jelentési eszközök segítségével bárki igényelhet vizsgálatot moderátori csapatunktól, ha az értékelésről feltételezhető, hogy megszegi az irányelveinket. Az értékelések vizsgálatát igénylő kérelmek száma alacsony – az értékeléseknek kevesebb mint 1%-át jelentik be –, azonban a jelentések rendkívül hasznosak, és hozzájárulnak ahhoz, hogy következetes módon érvényesíthessük irányelveinket. A vállalkozások tulajdonosai az (ingyenesen használható) Irányítóközpont felületén jelenthetnek be értékeléseket, míg az utazók az értékelések alatt található zászló ikonra kattintva tehetik meg ezt.

A hamis értékelések típusairól és a kiszűrésükről további tudnivalókat olvashat itt.

Ha szeretne többet megtudni ellenőrző rendszerünk működéséről, kattintson ide.

Hogyan jár el a Tripadvisor a Vitatott értékelések esetében?

A Tripadvisoron megjelenő értékelések 99%-át nem vitatják, azonban tisztában vagyunk azzal, hogy az értékelésből fakadó viták mindkét fél számára nagy fontossággal bírnak. Rendkívül nagy felelősség eldönteni azt, hogy egy Vitatott értékelés valóban méltányosan kritizál-e egy vállalkozást, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy bizalmasan és igazságosan kezeljük az ügyet.

Erre azért van szükség, mert a vendégek véleménye szubjektív (legyen szó akár a kiszolgálás sebességéről, az ételek ízéről vagy az ár-érték arányról), tehát minden az adott vendég elvárásaitól függ.

Meggyőződésünk, hogy minden utazónak joga van ahhoz, hogy a saját elvárásai alapján kifejezze véleményét, legyen az pozitív vagy negatív.

Mindazonáltal azzal is tisztában vagyunk, hogy egy vállalkozás tulajdonosa vagy alkalmazottja számára rendkívül bosszantó, amikor egy értékelés igazságtalan kritikát tartalmaz.

A vállalkozások a jelentési eszközeink használatával vitathatnak értékeléseket. A Vitatott értékeléseket ezután moderátori csapatunk megvizsgálja, majd a csapat szakértői döntést hoznak arról, hogy az értékelés valóban megszegi-e az irányelveinket, tehát szükséges-e az eltávolítása.

Ha moderátorcsapatunk úgy határoz, hogy az értékelés megfelel az irányelveinknek, akkor az értékelés továbbra is látható marad. Ilyen esetben egy vállalkozás még tehet bizonyos lépéseket a Vitatott értékelés hatásának csökkentésére, például ismertetheti álláspontját az értékelésre adott válaszon keresztül. Hiszünk abban, hogy nemcsak a vendégeknek van joguk kifejezni véleményüket, hanem a vállalkozásoknak is. Ezt a funkciót Vezetőségi válasznak nevezzük.

A Vitatott értékelésekre adott válaszokról további információkat olvashat itt.

Ha szeretne többet megtudni arról, hogy ellenőrző rendszerünk hogyan szűri ki a hamis értékeléseket, tekintse meg ezt a videót.

...

A Tripadvisor-értékelésekről szóló 2019-es átláthatósági jelentés

A Tripadvisor-értékelésekről szóló 2019-es átláthatósági jelentésAz összes

Tripadvisor-értékelést szigorú moderálásnak vetjük alá az esetleges visszaélések elkerülése érdekében.

66 millió

értékelés érkezett 2018-ban a világ minden tájáról

2,1%-a

a 2018-ban beküldött értékeléseknek félrevezetőnek bizonyult.

Újdonságunk, a Tripadvisor-értékelésekről szóló átláthatósági jelentés minden eddiginél részletesebb betekintést nyújt a Tripadvisor értékelésekkel kapcsolatos moderálási folyamatába és a visszaélések megelőzését segítő fejlett technológiai megoldásokba.

A jelentés beszámol többek között:

  • Az eltávolított vagy letiltott értékelések számáról;
  • A tulajdonosok és utazók által, a Tripadvisor felé jelentett értékelések számáról, valamint arról, hogy milyen gyorsan reagáltunk a bejelentésekre, és mi lett az ügyek kimenetele;
  • A platformot megcélzó hamis értékelések mennyiségéről;
  • És még sok egyéb hasznos információról.
[formidable...

Hogyan szűri ki a Tripadvisor a hamis értékeléseket?

Hogyan szűri ki a Tripadvisor a hamis értékeléseket? Az alábbiakban ismertetjük a hamis értékelések három típusát, illetve azt is kifejtjük, hogy a Tripadvisor hogyan akadályozza meg a hamis értékelések közzétételét a technológia és a vizsgálatok együttes használatával…

Az értékeléseket tartalmazó weboldalak felelőssége az, hogy azonosítsák a hamis értékelések beküldőit, illetve megfelelően lépjenek fel ellenük. Ezt a felelősséget rendkívül komolyan vesszük, ezért a Tripadvisor már több mint tíz éve fektet be új technológiákba és vizsgálati szakértők alkalmazásába a hamis értékelések kiszűrése érdekében.

A hamis értékelések ismérve, hogy elfogult személyek küldik be őket, vagy olyan felhasználók, akiknek nincs személyes tapasztalatuk az értékelésben szereplő vállalkozással kapcsolatban. Ne feledje, hogy a hamis értékelések különböznek a vitatott értékelésektől (az utóbbiról akkor beszélhetünk, ha egy elfogulatlan vendég megosztja személyes tapasztalatát a vállalkozásról, majd a vállalkozás kétségbe vonja az értékelés igazságtartalmát). Itt további információkat olvashat arról, hogyan kezeljük a vitatott értékeléseket.

A hamis értékelések általában az alábbi három kategória egyikébe sorolhatók: elfogult pozitív értékelések, elfogult negatív értékelések és fizetett értékelések.

Elfogult pozitív értékelések

Elfogult pozitív értékelésről akkor beszélhetünk, ha a vállalkozással kapcsolatban álló személy – például tulajdonos, alkalmazott, illetve családtag vagy ismerős – megpróbál pozitív értékelést közzétenni a vállalkozásról. Ezt a jelenséget más néven Értékelésjavításnak hívjuk.

Az ilyen jellegű értékelések az értékelő személyes kapcsolata vagy érdekeltsége miatt nem adnak objektív képet a vállalkozás által nyújtott élményről.

Az elfogult pozitív értékelések akkor is előfordulhatnak, ha egy vállalkozás ösztönzőket – például ingyenes étkezést vagy kedvezményt – ajánl fel vendégeinek értékelés írásáért cserébe. Itt további tudnivalókat olvashat arról, hogy miért tiltjuk az értékelésekért felajánlott ösztönzőket.

Az elfogult pozitív értékeléseket ellenőrző rendszerünk segítségével szűrjük ki, amely bizonyos tendenciák és online tevékenységek azonosításával jelzi, amikor ismerősök, családtagok vagy alkalmazottak próbálnak értékelést küldeni egy vállalkozásról. Emellett a közösséget is arra buzdítjuk, hogy tájékoztassanak bennünket, amikor észreveszik, hogy egy vállalkozás ösztönzőket ajánl fel értékelésekért cserébe. Csapatunk ezután kivizsgálja a jelentéseket, majd fellép az olyan vállalkozások ellen, amelyek így próbálnak pozitív értékeléseket gyűjteni.

Elfogult negatív értékelések

Az elfogult negatív értékelésekre az jellemző, hogy egy felhasználó szándékosan káros hatású értékelést küld be egy vállalatról annak érdekében, hogy igazságtalanul rontsa a rangsorolásban elfoglalt helyét, vagy indokolatlanul károsítsa a vendéglátóhely hírnevét. Ezt a jelenséget Értékelés általi rongálásnak is nevezzük.

A legtöbb elfogult negatív értékelés két forrásból származhat: egy versenytárshoz köthető személytől, vagy valakitől, aki zsarolás szándékával hamis negatív értékelés beküldésével fenyeget egy vállalkozást.

Számos különböző módszerrel szűrjük ki az ilyen típusú értékeléseket.

Ellenőrző rendszerünk az elfogult pozitív értékelésekhez hasonlóan ebben az esetben is azonosítja azokat az értékelői tulajdonságokat, amelyek arra utalnak, hogy az illető kapcsolatban áll egy versenytárssal. Hiába próbálják eltüntetni a bizonyítékot, a hamis értékelések akkor sem illeszkednek a vendégektől származó valódi értékelések mintájában tapasztalt tendenciákhoz. Rendszerünk észleli a rendellenességeket, és vizsgálatot indít.

Emellett rendelkezésre áll egy olyan eszköz is, amelyen keresztül a vállalkozások tulajdonosai jelenthetik, amikor valaki kedvezmény vagy ingyenes szolgáltatás reményében negatív értékeléssel fenyegette meg őket. Ha a fenyegetéseket haladéktalanul jelentik, akkor csapatunk megtilthatja a fenyegetés feladójának az értékelések írását. Erről a műveletről további részleteket olvashat itt.

Fizetett értékelések

Ez a jelenség akkor fordul elő, amikor egy vállalkozás – szándékosan vagy önhibáján kívül – egy személy vagy vállalkozás szolgáltatásait veszi igénybe annak érdekében, hogy pozitív értékelésekkel feljebb lépjen a Tripadvisor rangsorolásában. Ezt más néven az Értékelések optimalizálásának hívjuk.

A fizetett értékelések kiszűrésében részt vesz az ellenőrző rendszerünk, amely azonosítja a gyanús értékelési tevékenységet, valamint az e célra kijelölt szakértői csapatunk, amely az értékelések eladásával foglalkozó vállalkozásokat és személyeket veszi célba.

Csapatunk munkájának köszönhetően a Tripadvisor eddig világszerte több mint 60, értékelések eladásával foglalkozó vállalat tevékenységét szüntette meg.

A fizetett értékelésekkel foglalkozó vállalatok kiszűrésének módszereiről további tudnivalókat olvashat itt.

...

Hogyan állapítja meg a Tripadvisor, ha egy értékelést elfogult személy írt?

Hogyan állapítja meg a Tripadvisor, ha egy értékelést elfogult személy írt?

Egy elfogult értékelés akkor is sértheti az irányelveinket, ha az értékelő valóban meglátogatta a szóban forgó hotelt vagy éttermet. Az alábbiakban ismertetjük azokat a helyzeteket, amelyekben egy értékelés elfogultnak tekinthető...

Ahhoz, hogy egy értékelés igazán hasznos és pontos legyen, valódi és objektív tapasztalatokon kell alapulnia. Ez azt jelenti, hogy az értékelőket nem hátsó szándék vezérli, hanem az, hogy őszintén megosszák személyes tapasztalataikat. A részrehajló értékeléseket – legyenek azok pozitívak vagy negatívak – elfogultnak tekintjük, tehát nem felelnek meg a Tripadvisor irányelveinek.

Íme néhány helyzet, ami elfogult értékeléseket eredményezhet:

Fizetett értékelések

A fizetés ellenében szerzett értékelések elfogultak, és nem nyújtanak objektív információt az utazóknak. Emellett tisztességtelenek az olyan vállalkozásokkal szemben, amelyek szorgalmasan dolgoznak és betartják a szabályokat. Az ügyek kivizsgálásával foglalkozó csapatunk szerencsére hatékonyan szűri ki a fizetés fejében értékeléseket író személyeket, így képesek vagyunk határozottan fellépni a vállalkozásokkal szemben, amelyek ilyen szolgáltatásokat próbálnak igénybe venni. Az ilyen típusú értékelések kiszűréséről bővebben olvashat itt.

Ösztönzővel vásárolt értékelés

Az ösztönzők olyan jutalmak vagy extra szolgáltatások, amelyeket a vállalkozások értékelésekért cserébe ajánlanak fel. Ide tartozik például az értékelésért felajánlott kedvezmény az aktuálisan vagy a jövőben igénybe vett szolgáltatásra, illetve az értékelésért cserébe felkínált magasabb szintű kiszolgálás, ajándékutalvány vagy különleges bánásmód is.

A Tripadvisor arra buzdítja a vállalkozásokat, hogy minden vendégtől kérjenek értékelést és visszajelzést, azonban tiltjuk az értékelésért cserébe felajánlott ösztönzőket, ugyanis azok hatással lehetnek az értékelés pártatlan mivoltára. Az ösztönzőkre vonatkozó irányelveink értelmében büntetést szabunk ki minden vállalkozásra, amely ösztönzőket kínál vendégeinek.

Fenyegetés...

Hogyan működik a Tripadvisor Értékelés-ellenőrző rendszere?

Hogyan működik a Tripadvisor Értékelés-ellenőrző rendszere? Az alábbiakban ismertetjük az értékelés-ellenőrző rendszerünk technológiájának működését, valamint azt is, hogy segítségével hogyan szűrjük ki a hamis értékeléseket és akadályozzuk meg a közzétételüket...

Amikor egy felhasználó értékelést küld be a Tripadvisorra, a közzététel előtt az értékelés több vizsgálaton is átesik. A vizsgálatot értékelés-ellenőrző rendszerünk automatikusan elvégzi, ehhez pedig több száz adatot elemez.

Az ellenőrző rendszer a hamis értékelések elleni első védekezési módunk, hiszen használatával minden értékelést átvizsgálhatunk, mielőtt megjelennének a weboldalon. A nemzetközi utazóközösség által beküldött értékelések száma olyan nagy – a Tripadvisorra percenként több száz közreműködés érkezik –, hogy moderátoraink nem lennének képesek mindet ellenőrizni.

Milyen adatokat vizsgál az ellenőrző rendszer?

Mivel az értékelések az interneten keresztül érkeznek, elektronikus adatok százait vizsgálva deríthetjük fel az egyes értékelések eredetét és beküldésük körülményeit. Például megtekinthetjük az értékelés beküldéséhez használt eszköz helyét, illetve az eszköz tulajdonságai közül néhányat. A csalók gyakran próbálják elrejteni eszközük helyének adatait, azonban az erre tett kísérleteket is kiszűri a rendszer.

Ez csupán egy példa a sok közül – még számos egyéb adatot veszünk figyelembe. Ezek az adatok olyanok, mint egy kirakós darabjai, amelyekből rendszerünk minden értékeléshez teljes képet alkot.

A Tripadvisor nyilatkozhat arról, hogy milyen egyéb adatokat vizsgál az ellenőrző rendszer?

Ahogyan a bankok sem oszthatnak meg túl sok részletet a biztonsági rendszereikről, úgy a Tripadvisor sem tehet közzé listát az összes olyan adatról, amelyet a rendszer megvizsgál. Szeretnénk megmutatni, hogy mire képes a technológiánk, azonban biztonsági okokból nem tehetünk közzé olyan információt, amelynek segítségével a csalók megpróbálhatják kijátszani rendszereinket.

Mit vizsgál az ellenőrző rendszer?

Biztonsági rendszerünknek két célja van: az olyan értékelések közzétételének megakadályozása, amelyek egyértelműen sértik irányelveinket – például a káromkodást vagy plagizált anyagot tartalmazó értékelések –, valamint a szokatlan tendenciák kiszűrése, amelyek arra utalnak, hogy az értékelés hamis, vagy elfogult személy írta.

Amikor az ellenőrző rendszer olyan értékelést talál, amely egyértelműen sérti irányelveinket, akkor visszautasítja, és megakadályozza a közzétételét.

Amikor az ellenőrző rendszer szokatlan tendenciákat észlel az értékelési tevékenységben, akkor az adott értékelést továbbítja moderátori csapatunknak vizsgálatra. A vizsgálat ideje alatt a weboldalon nem jelennek meg a szokatlan tevékenységhez társítható értékelések. A vizsgálat céljából megjelölt értékelések típusairól további tudnivalókat olvashat itt.

...

Mesélje el digitális történetét a Tripadvisoron

IGÉNY SZERINT MEGTEKINTHETŐ WEBINÁRIUMMesélje el digitális történetét a Tripadvisoron 

Az internet és a mobileszközök elterjedésével a történetek digitálissá váltak. A digitális történetmondás átvágja magát a marketing káoszán, bevonja az utazókat, és lehetővé teszi, hogy Ön érzelmi síkon teremtsen kapcsolatot velük.

Sally Davey, a Tripadvisor iparági kapcsolatokért felelős globális igazgatója, és Dianne Hallock, a Tripadvisor B2B tartalommarketingért felelős vezetője, megvitatja, pszichológiai értelemben milyen jelentőséggel bír a digitális történetmondás – és azokat a lehetőségeket is számításba veszik, amelyekkel Ön potenciális vendégeinek foglalási döntéseit befolyásolhatja a Tripadvisoron. Tekintse meg most, és tudja meg…

  • hogyan határozhatja és ismerheti meg célközönségét az exkluzív adatok segítségével;
  • hogy miként alakíthatja digitális történetét a már beszerzett, elért vagy fizetett stratégiák összességével.
  • Tudjon meg többet arról, hogyan mesélheti el történetét a Tripadvisoron ingyenes eszközeink, valamint az Üzleti Előnyök és a Szponzorált megjelenések segítségével

Iratkozzon fel most, hogy megtekinthesse a felvételt (csak angol nyelven érhető el)!

Hogyan használja a Tripadvisort egy spanyol hotelüzemeltető vállalat arculatváltási stratégiájához?

Hogyan használja a Tripadvisort egy spanyol hotelüzemeltető vállalat arculatváltási stratégiájához? Tekintse meg, hogy a Selenta hogyan maximalizálta a SOFIA Hotel láthatóságát, hogy még nagyobb forgalmat szerezzen és beindítsa online hírnevét!

A Selenta Group kilenc vendéglátóhely üzemeltetője több spanyol városban. A Selenta Online forgalommenedzserével, Silvia Sutterrel beszélgettünk, hogy megtudjuk, hogyan növelte a SOFIA Hotel láthatóságát és forgalmát a Tripadvisor segítségével.

A Tripadvisor beépítése az arculatváltási stratégiába

A Selenta vendéglátóhelyeinek arculatváltása egy óriási vállalkozás, amely tavaly vette kezdetét, és több hónapos tervezés és előkészítés előzte meg. „A vállalkozást és a hozzá tartozó arculatot is teljesen átalakítottuk, és most azon dolgozunk, hogy a vendéglátóhelyeink luxus és felső kategóriás besorolást kapjanak” – mondja Sutter.

Hogy mi a cél? Mind a kilenc vendéglátóhely láthatóságának és forgalmának növelése. Sutter így nyilatkozott: „Szeretnénk bővíteni a piacunkat, hogy minél több amerikai utazót érjünk el, hiszen a vendégeink többsége általában Spanyolország és az Egyesült Királyság területéről érkezik”.

Sutter a Tripadvisorhoz fordult a Selenta egyik nemrégiben felújított vendéglátóhelye, a SOFIA Hotel újraindításának marketingjéhez. „A Tripadvisor fontos marketingcsatorna, hiszen a forgalmunknak ez a forrása az egész teljesítményünket növeli, és a Tripadvisor-utazók nagyobb valószínűséggel válnak a vendégeinkké” – állítja. „Nem csak azért frissítettük a SOFIA Tripadvisor profiloldalát új nevünkkel, fényképekkel és más információkkal, hogy a felújítást reklámozzuk, hanem azért is, hogy megújítsuk a vendégek elvárásait.”

A láthatóság növelése a Szponzorált megjelenésekkel

Ahhoz, hogy a barcelonai piacon növelje a SOFIA láthatóságát, Sutter a Szponzorált megjelenéseket használja. „Úgy döntöttünk, hogy kipróbáljuk a Szponzorált megjelenéseket, hogy növeljük a SOFIA láthatóságát és márkája hírnevét. A Szponzorált megjelenésekből származó további megjelenési lehetőség a vendéglátóhelyet több olyan utazó előtt teszi láthatóvá, aki barcelonai szállást keres” – magyarázza.

A SOFIA nagyobb láthatóságot és forgalmat szerzett. „Nagyszerű eredményeket értünk el: A Szponzorált megjelenések olyan jól teljesített a SOFIA esetében, hogy most már a Selenta mind a kilenc vendéglátóhelyén aktív kampányaink vannak, hogy növeljük a láthatóságukat” – mondja Sutter. „Ezek a hirdetések átlagosan több mint 50 000 megjelenést generáltak 6 hét leforgása alatt mindegyik vendéglátóhely esetében, a célzott utazóközönség körében.”

És ez a láthatóság megtérül: „Nagyobb forgalmat irányítottunk a SOFIA webhelyére, illetve olyan látogatásokat, amelyek foglalásokat eredményeznek. A Szponzorált megjelenések elindítása óta megnövekedett a SOFIA foglalási átirányításainak száma.” – folytatja Sutter.

A SOFIA online hírnévciklusa szintén felgyorsult. „A láthatóságunk növekedése a SOFIA online hírnévciklusát is fellendítette, ami segített, hogy bekerüljön a barcelonai szálláshelyek top 10%-ába” – mondja Sutter. „A SOFIA egyre több vendéget vonz, akik értékeléseket írnak és fényképeket tesznek közzé, ez pedig újabb potenciális vendégeket ösztönöz arra, hogy nálunk szálljanak meg.”

Sutter azt tervezi, hogy egész évben futtatja a Szponzorált megjelenéseket. „Ha a konverziós arány továbbra is növekszik a Szponzorált megjelenéseknek köszönhetően, folyamatosan megjelenítjük a hirdetéseinket az arculatváltás előrehaladtával. A hirdetések segítettek abban, hogy újrapozicionáljuk a vendéglátóhelyeinket, növeljük a webhelyeink forgalmát, és több foglalást szerezzünk” – mondja.

Utolsó frissítés: 2018. december 10.

2018-as kulisszatitkok: Az utazók szemléletmódja, illetve hogyan győzhetjük meg őket

IGÉNY SZERINT MEGTEKINTHETŐ WEBINÁRIUM2018-as kulisszatitkok: Az utazók szemléletmódja, illetve hogyan győzhetjük meg őket  Charlie Ballard, a Tripadvisor stratégiai információkért felelős igazgatója egy friss TripBarometer-tanulmányban megjelent kutatásról számol be, amely feltárja az utazáshoz való hozzáállással kapcsolatos globális utazási trendeket, az aktuális utazási trendeket, valamint megmutatja, milyen szerepet tölt be a Tripadvisor az utazás egyes fázisaiban. Az igény szerint megtekinthető webináriumon a kutatás alábbi témáival foglalkozunk:

  • Az utazások megtervezésének első lépései
  • Mi alapján választanak az utazók úti célt?
  • Mi befolyásolja a szállással kapcsolatos döntéseket?
  • Hogyan finanszírozzák az utazásaikat?
Ezenfelül Sam Thompson, a Tripadvisor kereskedelmi igazgatója (Európa, Közel-Kelet és Afrika) rámutat arra, hogyan befolyásolhatják a tulajdonosok az utazókat a Tripadvisoron ezen információk birtokában. Tekintse meg most a webináriumot a legjobb gyakorlatokért és tippekért az alábbi témákkal kapcsolatban:
  • Az Irányítóközpontban elérhető ingyenes Tripadvisor-marketingeszközök használata
  • Online hírnév növelése az utazói értékeléseken keresztül
  • Hozzáférés exkluzív Tripadvisor-adatokhoz az Elemzési Központban – így többet tudhat meg utazóiról
  • Tripadvisor-oldala személyre szabása az Üzleti Előnyökkel – felülmúlhatja az utazók minden várakozását
  • A Szponzorált megjelenések használata, amellyel megragadhatja a Tripadvisoron kereső, célzott utazóközönség figyelmét
Az élő esemény mostantól igény szerint megtekinthető formában is elérhető! Iratkozzon fel most, hogy megtekinthesse a felvételt (csak angol nyelven érhető el).

Hogyan használja egy európai hotelcsoport a tartalommarketinget az utazók megszólítására?

Hogyan használja egy európai hotelcsoport a tartalommarketinget az utazók megszólítására? A 25hours Hotels a Tripadvisorral növeli láthatóságát, építi márkája hírnevét, és növeli bevételét. A 25hours Hotels hotelcsoport 13 vendéglátóhelyet üzemeltet Németország, Franciaország és más európai országok területén. Olvassa el, hogy a digitális osztály vezetője, Alexander Schuster hogyan befolyásolja az utazók döntését a tartalommarketinggel és a Tripadvisorral annak érdekében, hogy az utazók a hotelcsoport egyik vendéglátóhelyén foglaljanak szobát.

Középpontban a tartalommarketing

Schuster a vendégek és a 25hours márka közötti kapcsolatépítés érdekében használja a tartalommarketinget. „Úgy döntöttünk, hogy promóciók, kedvezmények és csomagok helyett a tartalommarketingre helyezzük a hangsúlyt. A tartalmakkal jobban rávilágíthatunk arra, hogy a vendégek nem egyszerűen csak megszállnak nálunk. Hoteleinkben szórakozás, kikapcsolódás és felejthetetlen kalandok várják őket, miközben megismerik a várost és a negyedet, amelyben megszállnak” – magyarázza. „Fényképeinkkel és videóinkkal építjük márkánkat. Minden hotelünknek saját blogja van, ahol helyi bennfentes információkat osztunk meg.”

Az utazók megszólítása és döntésük befolyásolása a Tripadvisorral

Schuster hasznos információkkal látja el az utazókat, akik a Tripadvisoron, az egyik fő marketingcsatornán keresik a megfelelő szállást. „A foglalási döntés meghozásáig számos lépés vezet, nekünk pedig a megfelelő időben, a megfelelő csatornákon kell megszólítanunk az utazókat. Ezért hatásos tartalmat jelenítünk meg a Tripadvisoron, a Google felületén, a közösségi médiában és egyéb marketingcsatornákon, hogy felhívjuk magunkra az utazók figyelmét, illetve hogy érdekes és egységes módon meséljük el történetünket” – mondja. „A Tripadvisorral növelem a láthatóságunkat, építem a 25hours márka hírnevét, és növelem a foglalások számát.”

A Tripadvisorral való együttműködés során Schuster a tartalomstratégiát az utazói értékelések kiemelésével és az ezekre történő válaszadással egészíti ki. „Az utazók elolvassák az értékeléseket, ezért a Tripadvisor fontos állomás a végső döntés meghozatala felé vezető úton. Válaszolunk az értékelésekre, de nemcsak azért, hogy kifejtsük az álláspontunkat, hanem azért is, hogy megmutassuk, törődünk vendégeinkkel, és felelősséget érzünk irántuk” – mondja.

Több bevétel az Üzleti Előnyökkel

Schuster az Üzleti Előnyök szolgáltatással jeleníti meg a tartalmat és optimalizálja a 25hours Hotels Tripadvisor-profiljait azért, hogy felkeltse az utazók érdeklődését. „Foglalásra ösztönözhetjük az utazókat a Tripadvisoron történő keresés és profiljaink megtekintése során, amikor vendéglátóhelyeinket és árainkat mérlegelik” – árulja el. „Különböző Üzleti Előnyök-funkciókat próbálhatunk ki és optimalizálhatunk. Például olyan Borítóképeket és Kedvenc fényképeket teszünk közzé, amelyek a legelőnyösebben mutatják be hoteleinket, majd az Elemzési Központban megnézzük, hogy mennyire keltették fel az utazók érdeklődését. Az adatokból kiderül, hogyan tudunk még nagyobb érdeklődést generálni.”

Emellett Schuster az utazókkal való közvetlen kapcsolatfelvételre is használja az Üzleti Előnyöket. „A Kapcsolatfelvételi adatok funkciónak köszönhetően feltüntethetjük elérhetőségi adatainkat (weboldalunk címét, a telefonszámot és az e-mail-címet) a Tripadvisoron. Így átirányíthatjuk az utazókat saját weboldalainkra, hogy ott foglaljanak közvetlenül, és ne az online utazási irodák oldalain. Következésképp könnyebben felvehetik velünk a kapcsolatot” – árulja el Schuster. „A Különleges ajánlatok a másik eszköz, amellyel foglalásra ösztönözzük az utazókat. Az ajánlatok beváltásával kedvezőbb áron foglalhatnak weboldalunkon.”

Schuster hozzáteszi, hogy az összes 25hours vendéglátóhely Üzleti Előnyök-előfizető, mivel a szolgáltatás segít a márkaépítésben és a hotelcsoport növekedésében. „Az Üzleti Előnyök valóban előnyös: megtérülnek a hirdetésekre fordított kiadások, és jelentős bevételnövekedést tapasztaltunk az összes vendéglátóhelyünk esetében” – teszi hozzá.

Nagyobb láthatóság a Szponzorált megjelenésekkel

Annak érdekében, hogy a 25hours még több utazót szólítson meg, és még nagyobb forgalomra tehessen szert, Schuster úgy döntött, hogy kipróbálja a Szponzorált megjelenések szolgáltatást. „Nem túl hatékony, ha abban bízunk, hogy az utazók majd a böngészés során rábukkannak vendéglátóhelyeinkre. A Szponzorált megjelenésekkel azon utazók látóterébe kerülünk, akik már elindultak a foglalási döntés meghozatala felé vezető úton; egész pontosan abban a szakaszban tartanak, amikor egy adott városban keresnek szállást, de nincs elképzelésük a márkával kapcsolatban” – mondja. „Mind az öt vendéglátóhelyünk, amely kipróbálta a Szponzorált megjelenéseket, két hónap alatt átlagosan több mint 100 ezer megjelenést ért el – ez azt jelenti, hogy 100 ezer alkalommal többször jelentek meg az utazóknak, mint Szponzorált megjelenések nélkül.”

A Szponzorált megjelenésekkel Schuster több foglalási átirányításra tett szert. „A láthatóság növelése mellett a Szponzorált megjelenések értékesítési lehetőségeket is teremt, így még több utazó foglal szobát hoteleinkben. Átlagosan 20%-os növekedést tapasztaltunk a foglalási átirányítások terén. Öt vendéglátóhelyünk Tripadvisor-profilja esetében pedig megnőtt az oldallátogatások száma” – árulja el.

A Szponzorált megjelenések előnyeit látva Schuster úgy véli, hogy a hirdetések igenis megérik a ráfordítást. „A Szponzorált megjelenések szolgáltatás hasznos, mert népszerűsíteni tudom a 25hours márkát az utazók foglalás felé vezető útjának több állomásán is. Minden kattintás azt mutatja, hogy felkeltettük az utazók érdeklődését. Ha megnézik a hirdetésünket, akkor nagy valószínűséggel visszatérnek majd, hogy foglaljanak” – véli.

...

Sikertörténet: Egy dzsaipuri hotel a Tripadvisorral lendíti fel inbound marketingjét

Sikertörténet: Egy dzsaipuri hotel a Tripadvisorral lendíti fel inbound marketingjét Ismerje meg, hogyan használja a Royal Heritage Haveli hotel a Szponzorált megjelenéseket az utazók érdeklődésének felkeltésére, és hogyan alakítja azt foglalássá az Üzleti Előnyök segítségével. A Royal Heritage Haveli családi tulajdonú kisebb boutique hotel, mely az indiai Dzsaipur város hotelei között több éven át elnyerte a Travellers’ Choice-díjat. Most megtudhatja, hogyan használja Shambhavi Singh, a Haveli igazgatója a Tripadvisort inboundmarketing-stratégiája fontos részeként. Kihívás: Hogyan lehet a legtöbbet kihozni a főszezonból?

Singh arra törekszik, hogy minél több utazó foglaljon a főszezonban. „A főszezon nálunk rövid ideig tart, ezért rendkívül fontos, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki belőle. A főszezonon kívül nehéz feltölteni a szobákat, mert Dzsaipurban nagy a forróság” – mondta Singh.

Sok más környékbeli szállás is hasonló stratégiát folytat. „Kihívást jelent, hogy kitűnjünk a versenytársak közül Dzsaipurban. Kisvállalkozás vagyunk, és jól ismert hotelekkel versengünk a főszezonban ide látogató korlátozott számú utazóért. Így hát valamiben ki kell tűnnünk a hozzánk hasonló vendéglátóhelyek közül” – mondta.

Megoldás: Az inbound marketing fellendítése a Tripadvisorral „Az inbound marketing segítségével próbálok megfelelni ennek a kihívásnak: a Tripadvisor döntő szerepet játszik az utazókat idevonzó, konvertáló, befejezett foglalásokat eredményező és a vendégeket elkápráztató stratégiámban” – mondta Singh. „Az inbound marketinggel tudomást szereznek rólunk az utazók; a Haveli bizalmat kelt és a hitelesség érzését ébreszti bennük.”...

Hozza ki a lehető legtöbbet a Tripadvisorból!

Fejlessze vállalkozását szállásoknak szóló exkluzív kezdőcsomagjainkkal