Sikertörténet: Egy dzsaipuri hotel a Tripadvisorral lendíti fel inbound marketingjét

Ismerje meg, hogyan használja a Royal Heritage Haveli hotel a Szponzorált megjelenéseket az utazók érdeklődésének felkeltésére, és hogyan alakítja azt foglalássá az Üzleti Előnyök segítségével.

A Royal Heritage Haveli családi tulajdonú kisebb boutique hotel, mely az indiai Dzsaipur város hotelei között több éven át elnyerte a Travellers’ Choice-díjat. Most megtudhatja, hogyan használja Shambhavi Singh, a Haveli igazgatója a Tripadvisort inboundmarketing-stratégiája fontos részeként.

Kihívás: Hogyan lehet a legtöbbet kihozni a főszezonból?

Singh arra törekszik, hogy minél több utazó foglaljon a főszezonban. „A főszezon nálunk rövid ideig tart, ezért rendkívül fontos, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki belőle. A főszezonon kívül nehéz feltölteni a szobákat, mert Dzsaipurban nagy a forróság” – mondta Singh.

Sok más környékbeli szállás is hasonló stratégiát folytat. „Kihívást jelent, hogy kitűnjünk a versenytársak közül Dzsaipurban. Kisvállalkozás vagyunk, és jól ismert hotelekkel versengünk a főszezonban ide látogató korlátozott számú utazóért. Így hát valamiben ki kell tűnnünk a hozzánk hasonló vendéglátóhelyek közül” – mondta.

Megoldás: Az inbound marketing fellendítése a Tripadvisorral

„Az inbound marketing segítségével próbálok megfelelni ennek a kihívásnak: a Tripadvisor döntő szerepet játszik az utazókat idevonzó, konvertáló, befejezett foglalásokat eredményező és a vendégeket elkápráztató stratégiámban” – mondta Singh. „Az inbound marketinggel tudomást szereznek rólunk az utazók; a Haveli bizalmat kelt és a hitelesség érzését ébreszti bennük.”

Vendégek vonzása Szponzorált megjelenésekkel

Singh a Szponzorált megjelenésekkel segíti elő, hogy az utazók megtalálják a Havelit, amikor a dzsaipuri szálláslehetőségek között keresgélnek. „Nem volt túl nagy a forgalom, így növelni akartuk láthatóságunkat a Tripadvisoron. A Szponzorált megjelenések éppen ezt a célt szolgálják; inboundmarketing-stratégiánk első részét képviselik” – tette hozzá Singh.

„Elsőként a legkisebb költségkerettel próbáltuk ki, és nagyon elégedettek voltunk az eredményekkel – a Szponzorált megjelenések feltöltötték a szobáinkat, növelték a kihasználtságot. De hogy még több megjelenést érjünk el, illetve még több kattintáshoz és foglalási átirányításhoz jussunk, a maximumra emeltük a havi költségkeretet. Az eredmény pedig elképesztő: a Havelit 78 600-szor annyian látták Tripadvisoron elhelyezz hirdetéseinknek köszönhetően, amióta elindítottuk a Szponzorált megjelenéseket, a foglalási átirányítások száma pedig 20%-kal lendült fel az elmúlt hat hónapban.”

Singh tervei szerint egész évben használja a Szponzorált megjelenéseket, hogy tovább növelje a Haveli láthatóságát, mivel a hirdetések csak azt mutatják meg az utazóknak, mikor van szabad szoba a Haveliben az általuk keresett időszakban. „Hirdetéseinkkel szeretnénk minél több vendéget idecsábítani főszezonon kívül is. A szezon vége felé közeledve azokat az utazókat szeretnénk magunkhoz csábítani hirdetéseinkkel, akik egyébként valamelyik versenytársunknál foglalnának. Amikor már tombol a főszezon, a last-minute lemondásokat a hirdetések segítségével próbáljuk kompenzálni” – mondta.

A forgalom foglalásokká alakítása az Üzleti Előnyök szolgáltatással

Singh az Üzleti Előnyök segítségével alakítja a Haveli Tripadvisor-oldalának látogatóit érdeklődő vendégekké. „Az Üzleti Előnyök révén a Haveli a legjobb oldalát mutathatja meg, ami több utazót irányít közvetlen foglalási csatornáinkra. Az utazók könnyen felvehetik velünk a kapcsolatot, ha a Kapcsolatfelvételi adatokra kattintanak” – mondta Singh.

Az exkluzív fényképek szinte életre keltik a Havelit, és arra ösztönzik a potenciális vendégeket, hogy a versenytársak helyett minket válasszanak. „Fényképeink – különösen a panorámaképek és a Storyboard – jól átadják a hely csendes, nyugodt légkörét, és lenyűgözik az utazókat. Rendszeresen frissítjük a fényképeket, hogy vendéglátóhelyünket a legszebb színében mutassuk” – mondta.

Singh valós adatokkal is fokozza a foglalni készülőkre gyakorolt hatást, és növeli a foglalások számát. „Eszközeink teljesítményét az Elemzési Központon keresztül mérjük, és ha szükséges, változtatunk stratégiánkon. Felfigyeltünk például arra, hogy kattintásaink egyharmadát a Különleges Ajánlatok kapják, ezért mindig van aktív Különleges Ajánlatunk, hiszen ez sokat segít, hogy feltöltsük szobáinkat” – tette hozzá Singh.

Az utazók bizalmának megszilárdítása

Singh a bejövő érdeklődéseket úgy kezeli, hogy még több bizalmat építsen az érdeklődőkben, és arra ösztönözze őket, hogy tényleg a Haveli webhelyén foglaljanak. „Amikor az utazók elérkeztek hotelwebhelyünkre, a Tripadvisoron kiépített útvonalon haladunk tovább. A vendéglátóhelyről és a szobákról készült, kiváló minőségű fényképek alátámasztják mindazt, amit már korábban is tapasztaltak. Felugró űrlapunk segítségével egyszerűen e-mailt küldhetnek nekünk. Felsoroljuk csábító csomagajánlatainkat is. Mindent egybevetve gondoskodunk róla, hogy gyorsan és könnyen foglalhassanak a Haveliben” – mondta.

A vendégek elkápráztatása

Amikor a vendégek megérkeznek, Singh és csapata szeretné elkápráztatni őket, hogy távozásukat követően jó hírét vigyék a Havelinek. „Hogy otthon érezzék magukat, családtagként kezeljük őket, miközben modern kényelmi szolgáltatásokat kínálunk. A vendégek igazán nagyra értékelik szolgáltatásainkat, és később arra is megkérjük őket, hogy az Expressz Értékelőn keresztül küldjenek be értékelést és fényképeket” – mondta. „Ez a tartalom pedig még vonzóbbá teszi a Havelit a majdani vendégek számára, és újra elindítja a körforgást a Tripadvisoron.”

Eredmények: Foglalás a Tripadvisorral

„A Szponzorált megjelenések és az Üzleti Előnyök hatalmas lendületet adtak inboundmarketing-stratégiánknak: webhelyünk többször jelenik meg a keresési találatok között, több e-mailes és telefonos érdeklődés érkezik az utazóktól – és ezek végül foglalássá alakulnak” – tette hozzá Singh. „Ezekkel az eszközökkel képesek vagyunk felvenni a versenyt a nagy hotelláncokkal; ezért van az, hogy csak a Tripadvisort vesszük igénybe, ugyanakkor a lehető legteljesebb mértékben kihasználjuk szolgáltatásait."

Hozza ki a lehető legtöbbet a Tripadvisorból!

Fejlessze vállalkozását szállásoknak szóló exkluzív kezdőcsomagjainkkal

Az utazók érdeklődésének felkeltése és az érdeklődés foglalássá alakítása

Hozza ki a lehető legtöbbet a Tripadvisorból!

Fejlessze vállalkozását szállásoknak szóló exkluzív kezdőcsomagjainkkal

  • 30 napos ingyenes próbaidőszak
  • Akár 100 USD értékű ingyenes hirdetések
  • Nincs elköteleződés

Az utazók érdeklődésének felkeltése és az érdeklődés foglalássá alakítása

Utolsó frissítés: 2018. augusztus 13.